Sunday, April 7, 2013

WOW!!! Bar Khas Untuk Wanita Melancap





Walaupun melancap mempunyai kaitan dengan perasaan malu, namun di Jepun, persepsi ke arah pelancapan wanita telah banyak berubah sejak beberapa tahun lalu 5-10 sebagai meningkatkan bilangan wanita mula berasa selesa untuk bercakap tentang subjek secara terbuka.

Menurut Dr Ikuko Ikeshita kebanyakkan pelanggan wanitanya yang datang selalu mempunyai masalah mainan seks tersekat. Perbincangan wanita Jepun sekarang kini lebih banyak tertumpu kepada seksualiti dan kedai-kedai yang menjual barangan seks wanita.


LOVE Joule, sebuah bar yang dibuka di Tokyo Shibuya merupakan tempat yang membolehkan wanita dan pasangan dengan persekitaran di mana mereka boleh berasa selesa bercakap tentang seks dan barangan seks.

Rak belakang kaunter bar dipenuhi dengan lebih 50 pelbagai jenis mainan seks wanita untuk membantu mendapatkan pelanggan dalam mood selepas semua, apa lagi yang boleh anda mungkin bercakap tentang apabila anda sedang merenung dinding dildos?

"Pelanggan gembira dimana mereka mempunyai tempat untuk mereka bercakap tentang melancap dari saat mereka duduk," kata LOVE Joule pengurus, Megu. "Ramai yang masih melihat pelancapan wanita sebagai 'Kotak Pandora.' Ia bukan sesuatu yang anda boleh bercakap tentang di bar biasa."

Sejak pembukaannya, LOVE Joule juga telah menjadi popular dengan wanita yang bekerja dalam industri seks dan lucah, yang datang untuk berehat dan bercakap secara terbuka mengenai perdagangan mereka.

Walau bagaimanapun lelaki yang tidak ditemani wanita tidak dibenarkan masuk ke dalam Joule Love bar ini.Sumber


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.