Google+ Followers

Saturday, April 27, 2013

Panass!!!! Video Izah main?...

Perjuangan pakatan demi skandal......bila si izah ni nak gambar bogel...

Nurul Izzah dengan pelakon seks Vivian

Nurul Izzah ada hubungan Vivian, pelajar yang belajar di salah sebuah universiti di Singapura. Dahulu kita dikejutkan dengan aksi berani pasangan Alvin dan Vivian ini dalam blog mereka.

Mereka tanpa segan-silu menyiarkan gambar bogel dan aksi 'corn-cake ' mereka di dalam blog mereka hingga pihak berkuasa terpaksa menutup blog itu. Mereka juga tanpa rasa malu menyiarkan juga sesi temuramah penjelasan akan kenapa mereka beraksi telanjang dan lucah dalam blog itu.

Nak tengok gambar-gambar mereka yang dulu sila KLIK


Baru-baru si Vivian gampang ini cuba mensabatoj Barisan Nasional dengan bergambar bogel dengan merentang bendera Barisan Nasional pada tubuh bogelnya...memang cibai pompuan gampang ni.






Vivian melakukan kontroversi dengan bergambar bogel dengan merentangkan bendera Barisan Nasional pada tubuh bogelnya dengan "caption" "Remember to vote for BN! 记得投国阵哦! Ingat, undilah BN!".


Nurul Izzah ni nampak sangat menyokong LGBT macam bapak dia jugak. Nak sokongan dari golongan pengamal seks bebas dia sanggup tolak bab moral dan hukum agama. Mereka ini mungkin adalah salah satu dari agenda yang dicatur oleh DAP untuk mencorak negara kita ini ke arah negara bebas seks dan menyokong LGBT. Dalam masa yang sama Nuar A-Jubri and the gang terpaksa menyokong agenda jahat ini untuk mendapatkan undi.




Sama taraf izah dengan vivian....tahap pelakon porno









Malaysia akan menyerahkan kepada Singapura untuk menguruskan isu ‘blog erotik dan lucah’ buat masa ini, kata Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Dr Rais Yatim.

Bagaimanapun, beliau berkata kementeriannya akan memantau secara serius isu berkenaan.

Rais berkata demikian sebagai mengulas tindakan pasangan pelajar Malaysia, Alvin Tan dan Vivian Lee yang mewujudkan blog yang dikenali ‘Sumptuous Erotica’ yang memaparkan kisah seks mereka.

Tan telah memuat naik gambar tidak senonoh dan video lucah dia bersama kekasihnya di blognya dan ia menjadi bahan sensasi media di Singapura dan Malaysia.

Bagaimanapun blog tersebut telah dinyahaktifkan selepas kedua-duanya, Tan dan Lee dikecam hebat oleh orang ramai ekoran penyebaran gambar dan video lucah mereka.

Tan yang juga pemegang biasiswa Asean dan pelajar jurusan undang-undang National University of Singapore dijangka berdepan dengan tindakan disiplin pada bulan ini.

“Kita mempunyai peruntukkan undang-undang di bawah Seksyen 233 dan 263 Akta Komunikasi dan Multimedia.

“Tetapi kita lebih suka tidak menggunakannya terlebih dahulu melainkan kita mendapat keputusan daripada pihak berkuasa Singapura untuk mengambil tindakan yang perlu terlebih dahulu,” katanya kepada pemberita selepas melancarkan Pemasyhuran U-Pustaka di Kuala Lumpur, Khamis.

Beliau turut menegaskan kerajaan tidak akan berdiam diri dalam isu tersebut dan mereka akan mengambil tindakan sewajarnya apabila tiba masanya.

“Inilah masanya kita perlu menunjukkan rakyat Malaysia tidak menyokong kelakuan seperti itu,” katanya.

Bagaimanapun, beliau turut mengakui tindakan Tan dan Lee segera menyekat pemaparan video dan gambar lucah daripada tontonan umum kepada peribadi sebagai satu langkah yang bagus.

“Mereka agak cepat bertindak dan menyekat akses kepada paparan asal video dan gambar tersebut.

“Kita harap dalam hubungan ini, mereka dapat berfikir dan tidak lagi melakukan perbuatan yang menyalahi undang-undang,” katanya sambil menambah bahawa mereka juga telah menghalang saluran sekunder akses kepada blog berkenaan, dan ia juga selari dengan kebebasan memilih.




*rakaman dari Youtube tentang penjelasan dari pasangan porno ini tentang blog lucah mereka yang mencetus kontroversi, namun blog itu telah ditutup.

*Adakah ini adalah satu agenda DAPing untuk mencetus ke arah mewujudkan negara sekular dan penerimaan fahaman seks bebas kepada negara kita?



DAP anti Islam
Muslim must anti DAP

Anak Jati Malaya: ~SERBA SEDIKIT TENTANG DATO' SERI DR. ZAMBRI ABDUL...

Anak Jati Malaya: ~SERBA SEDIKIT TENTANG DATO' SERI DR. ZAMBRI ABDUL...: BERIKUT ADALAH SERBA SEDIKIT BUTIRAN TENTANG  DATO' SERI DR. ZAMBRI ABDUL KADIR,MB BESAR PERAK Yang Amat Berhormat Dato&#39...

Anak Jati Malaya: PANAS TERIK !!! APA ORANG CHINA NI BUAT PADA MIDAH...

Anak Jati Malaya: PANAS TERIK !!! APA ORANG CHINA NI BUAT PADA MIDAH...: Gelombang sokongan pengundi cina telah kembali menyokong Barisan Nasional kerana mereka tahu hanya BN sahaja yang mampu memerinta...

AZLI SHUKRI TODAY: Naluri Saya Azmin Ali Tersungkur - Doa Mak Tom Pen...

AZLI SHUKRI TODAY: Naluri Saya Azmin Ali Tersungkur - Doa Mak Tom Pen...: Saya yakin 100% dengan kuasa Allah Yang Maha Besar - Azmin Ali bakal kecundang sama ada di Parlimen Gombak atau pun di DUN Bukit Antaraba...

MANIFESTO BARISAN NASIONAL MANIFESTO AKU JANJI




Manafesto BN yang dibentangkan oleh Datuk Seri Najib merupakan Manifesto Rakyat. Ternyata Manifesto AKU JANJI BN mementingkan kebajikan keseluruhan lapisan Masyarakat Malaysia.

Berikan Mandat yang besar kepada PM untuk melaksanakan AKU JANJI Barisan Nasional. Jangan menggadaikan masa depan negara dengan memilih "Manifesto Bukan Janji"pembangkang.

Untuk membaca salinan AKU JANJI BN boleh ke website Manifesto PRUhttp://manifestopru13.com/





21 CIRI-CIRI UTAMA AKU JANJI BARISAN NASIONAL:

1 - BN janji 150 komitmen baru jika diberi mandat tadbir negara selepas PRU13.

2 - 112 daripada komitmen ini telah pun dilaksanakan, selebihnya menambah kekuatan janji-janji demi memenuhi keperluan rakyat.

3 - Manifesto ini perlu dilihat sebagai moving target dan janji-janji dinamik yang akan dilaksanakan sepanjang 2013-2018.

4 - Apa yang dibentangkan adalah sangat realistik, berlandaskan kalkulasi ekonomi yang berhati-hati dan tidak semberono.

5 - Pendekatan manifesto yang sangat bertanggungjawab dan memberi kesan kepada semua rakyat Malaysia.

Merangkumi keperluan rakyat termasuk di Sabah, Sarawak dan kawasan pedalaman di Malaysia.

6 - Penambahan BR1M untuk segmen masyarakat yang memerlukan pembelaan.

Kejayaan BR1M 1.0, 2.0 diteruskan – menggunakan falsafah ‘perkongsian kemakmuran’ bersama rakyat.

7 - BR1M dinaikkan RM1200 untuk satu keluarga, RM600 untuk orang bujang.

Baucer Buku 1 Malaysia dinaikkan RM300, Bantuan Persekolah dinaikkan RM150.

8 - Pengurangan harga kereta antara 20-30% secara gradual.

9 - Dasar 1Negara 1Harga untuk barangan keperluan asas.

10 - Kementerian baharu dalam menangani isu-isu dalam bandar.

11 - 1,000,000 juta rumah mampu milik – termasuk 500,000 perumahan PR1MA.

12 - Mengambil alih penyelenggaraan semua perumahan awam.

13 - Sistem nasional untuk penjagaan kesihatan rakyat.

14 - Membina Lebuh raya Pan Borneo.

15 - Sasaran 3.3 juta peluang pekerjaan; 2 juta daripadanya berpendapatan tinggi.

16 -Sekolah satu sesi diperluaskan.

17 -Bantuan khas RM100,000 kepada sekolah yang mempunyai kelas pendidikan khas.

18 - Transformasi sekolah vokasional.

19 - 4,000 anggota Polis setiap tahun.

20 - Penggunaan SafeCam.

21 - Pengecualian cukai sumbangan kepada pembangunan rumah ibadat.

AnwarIbrahim keluar arahan BUNUH semua penyokong BN?!!



 
 
 
Anwar ini memang satu manusia yang KURANG AJAR! Boleh dia tergamak HINA dan doakan orang yang pernah angkat dia sehingga menjadi pemimpin No 2 Negara? Kalau mentornya sendiri pun dia hina, apatah lagi rakyat biasa yang tiada kepentingan kepada beliau!
 
Jadi, jangan berharap sangatlah yang Anwar akan bela nasib anda semua jika dia berjaya menjadi PM kelak. Kerana kalau dia hendak bela, sepatutnya Permatang Pauh bukan lagi kawasan perkampungan Melayu MISKIN yang ada kini, sepatutnya parlimen tersebut sekurang-kurangnya sudah setaraf PUTRAJAYA yangdiusahakan oleh beliau sendiri.
 
Hendak maki Anwar kerana HINA Tun M ini kami rasa perbuatan yang agak sia-sia, kerana DAJJAL ini memang sifatnya begini. Cuma apa yang menarik yang kami ingin sentuh adalah, soal MINTA ORANG LAIN MATI ini. Apakah saranan beliau ini hanya HINAAN atau satu bentuk ARAHAN kepada pengikut dan penyokong PR?
 
Adakah kenyataan beliau ini ada kena mengena dengan kes Lahad Datu yang menyaksikan 10 anggota keselamatan kita disembelih? Adakah ini juga berkaitan dengan kes sabotaj dan pengeboman di markas-markas BN seluruh negara?
 
 
 
Pihak PDRM WAJIB SIASAT!
 

Gambar Yang Penyokong Anwar Nak Sorok Dari Rakyat.





Makan sorang-sorang. Cakap sorang-sorang. Rakyat pun tengok dari jauh je.

Bandingkan dengan gambar dengan DS Najib.



Sumber : http://bumiyang.blogspot.com/2012/08/mengapa-anwar-dan-nik-aziz-suka.html

Makan dengan keluarga. Mudah disapa oleh rakyat yang ada dekat situ.

Jadi secara ikhlasnya, siapa sebenarnya yang mesra rakyat dan mudah didekati?

*Lu pikir la sendiri bro.

Daeng Selili Politik Perak: Isu Hudud: Pakatan Berbeza Haluan?!

Daeng Selili Politik Perak: Isu Hudud: Pakatan Berbeza Haluan?!: Seperti biasa, apabila menjelang pilihan raya, Pas akan memainkan semula isu sensasi mereka iaitu HUDUD. Isu hudud isu wajib Pas waktu ...

Anak Jati Malaya: PANAS TERIK !!! HADI AWANG DIBIDAS KERANA PERLEKEH...

Anak Jati Malaya: PANAS TERIK !!! HADI AWANG DIBIDAS KERANA PERLEKEH...: Kenyataan Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang yang mendakwa perbuatan zina merupakan perkara kecil dibidas oleh penyokong akar...

Panas !!Azhar Sulaiman Gay?..


 Pelakon Terkenal Di Malaysia Cabar Pemimpin Pembangkang Bersumpah ?


Kalau benar tak bersalah, susah sangat ke nak bersumpah macam Azhar Sulaiman buat?




MyMassa respek sama Azhar Sulaiman. Sekarang ni dah makin ramai artis menyatakan sokongan terhadap BN.

*Tahniah.

Gempak !!! Video Lucah Wardina tersebar




Wardina bikin panas lagi beb.. Kalau dulu dia sibuk berceramah dengan puak-puak PKR diatas pentas yang sama.., sekarang ni dia sibuk pulak komen pasal penyebaran video lucah mengenai pemimpin Pas di ruang siber..

Yang bestnya.., Wardina tak pulak suruh rakyat tolak si pelaku dalam video aksi terlampau tu tapi dia sibuk marah pasal penyebaran video berkenaan..

Gua pun tak tahu apa nak jadi pada minah perasan alim sorang nih.. Memang gila glamer sungguh laa.. 

Korang tengok sendirilah video dia kat bawah ni.. Gua pun naik geli tengok dia bercakap pasal soal moral padahal dia sendiri sokong individu yang memang terbukti langsung tak ada moral.. Macam gampang kann...

Pondan sanggap dengan hamidah?



Datuk Hamidah Osman

BERSIH menyenaraikan calon BN untuk DUN Sungai Rapat Datuk Hamidah Osman sebagai salah seorang ahli politik yang meneruskan keganasan politik, apabila beliau didakwa menarik kolar baju calon PKR Gopeng Dr Lee Boon Chye.

si pondan ni nak tunjuk cara kononnya YB Midah cekak bajunya


Beliau juga didakwa merampas kamera seorang pekerja parti PKR dan menghempaskannya ke tanah dalam satu pergelutan di antara penyokong kedua-dua parti, yang berlaku pada malam 22 April di Taman Tasik Permai, Batu Gajah.

*cerita sebenar KLIK SINI


“Perbuatan ini tidak boleh dibiarkan, jadi kami menyenaraihitamkan Hamidah atas bentuk keganasan ke atas calon lawan," kata Irene Fernandez yang turut mengetuai jawatankuasa pemantau BERSIH Itu.

Laporan akhbar berbahasa Inggeris The Star bagaimanapun menangkis dakwaan berkenaan yang disifatkannnya sebagai "tidak munasabah".

Beliau sebaliknya menyalahkan Lee yang didakwanya menimbulkan provokasi ke atas penyokong BN apabila cuba membuka satu pusat operasi berhampiran pusat mereka.

Tak Sampai 24 Jam Seorang Leftenan Jeneral Masuk PAS, 180 Ahli PKR Pula Masuk UMNO






Tidak sampai 24 jam selepas bekas Naib Canselor Universiti Pertahanan Nasional (UPNM) Leftenan Jeneral (B) Datuk Ir Ismail Samion masuk PAS, hari ini BN menerima 180 ahli PKR Cabang Teluk Bahang yang sudah insaf dan bosan dengan Tian Chua. Nampaknya, lagi ramai bekas tentera menyertai PR, makin ramai pula cawangan dan cabang PR dibubarkan. Baca berita di bawah :


TELUK BAHANG 26 April - Parti Keadilan Rakyat (PKR) Cabang Teluk Bahang lumpuh apabila 180 ahli termasuk Pengerusi dan Timbalan Pengerusinya tekad meninggalkan parti itu dan menyertai Barisan Nasional (BN). Bekas Pengerusi Cabang berkenaan, Mustaffa Ahmad berkata, keputusan itu diambil memandangan kesemua ahli terlibat sudah tidak yakin dan percaya dengan kepimpinan parti dan pakatan pembangkang. Tegasnya, mereka semua tersinggung dan tidak boleh menerima tindakan Naib Presidennya Tian Chua menghina anggota keselamatan yang terlibat dalam insiden pencerobohan di Sabah.


"Kita tidak boleh terima keceluparan itu. Anggota terlibat bermati-matian mempertahankan kedaulatan negera dan isu kalimah Allah yang dibangkitkan juga sangat melampau. "Oleh itu dengan tindakan keluar beramai-ramai ini cabang PKR Teluk Bahang juga ditutup," katanya. Beliau berkata demikian kepada pemberita setelah menyerahkan borang keahlian BN kepada calon BN bagi kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Teluk Bahang, Datuk Shah Headan Ayoob Hussain Shah, di sini malam tadi.



Sementara itu bagi bekas Timbalan Pengerusi Cabang PKR itu, Ng Bee Hock berkata, mereka tekad untuk menyertai BN kerana percaya dengan kebolehan parti itu dalam membela dan memperjuangkan nasib rakyat. "Lima tahun mentadbir negeri ini tiada apa yang di bawa untuk penduduk Teluk Bahang malah kemudahan untuk rakyat juga susah untuk disediakan biarpun telah diminta. "Saya harap rakyat terutamanya orang Cina akan membuka mata dan kembali menyokong BN kerana pembangkang ini cakap tidak serupa bikin," ujarnya.


Sehubungan itu, bagi Shah Headan, beliau menyifatkan tindakan keluar parti berkenaan menunjukkan rakyat telah kembali sedar untuk memilih kerajaan yang diyakini. "Tiada paksaan atau rancangan yang diatur. Mereka yang terlibat ini sendiri yang datang untuk menyertai BN. "Ini jelas menunjukkan PKR sekarang ini seolah-olah retak menanti belah," tegasnya. - UTUSAN ONLINE

ketuanan melayu di mulut DAP...






mungkin ramai melayu telah lupa..tp sejarah tidak pernah dilupai...hanya segelintir manusia je yg telah melupakan sejarah..
















































say no to dap.....

PANAS !!! Hadi - Nasionalisma Melayu Yang Cetuskan Peristiwa 13 Mei ? ?



Dibawah adalah ceramah Hadi di Batu Rakit dua hari lepas, ceramah yang sama ketika beliau mengakui pemimpin2 Pas juga melakukan sumpah laknat dan baiah. - KLiK

Siapa kata isu ASSOBIYAH adalah isu lapuk ? Perhatikan gelagat Hadi dibawah -



Apabila kamu menolong bangsamu walaupun dia zalim.... ini ASSOBIYAH.

Mentang2 dia bangsa kita, zalim pun tolong, menzalimi orang lain pun tolong ... ini salah !

Inilah dasar Nasionalisme, fahaman kebangsaan yang sempit.... yang mencetuskan Peristiwa 13 Mei tahun 69, 

Kerana rakyat masih ingat, negeri2 yang kuat Pas tidak ada 13 Mei .....


Perkataan yang menjadi ASAS kepada pelbagai serangan Pas terhadap Umno - ZALIM, ZALIM, ZALIM ! Benarkah kerajaan sekarang ZALIM ? Ada saya tulis sedikit mengenai ZALIM ini dua bulan lepas - KLiK.

LAGI SINI