Google+ Followers

Thursday, May 2, 2013

PAS SAH KAFIR JIKA MENOLAK!... SAIFUL ULANG SUMPAHNYA DIHADAPAN KA'BAH, BUKAN KUIL ATAU TOKONG!!!
















WAHAI Orang PAS, nak bagi tau orang Islam, Ka'bah yang jadi kiblat kepada seluruh umat Islam seluruh dunia, bukan islam PAS tau, SAIFUL MENGULANGI SUMPAH LAKNAT NYA DEPAN KA'BAH... TEMAN ULANG LAGI SEKALI WAHAI UMAT ISLAM... DI DEPAN KA'BAH, KA'BAH YANG JADI KIBLAT PADA SEMUA UMAT ISLAM DALAM DUNIA INI YANG DIA DILIWAT OLEH NUAR BERAHIM, DAN LAKNAT LAH DIA MALAH BERDEPAN DENGAN PELBAGAI MUSIBAH ATAU MALAPETAKA KEATASNYA JIKA DIA BERBOHONG...


Kita juga tahu yang Aljubri akan membuat sumpah yang di edit maknanya nampak macam real bila hampir ke hari Mengundi 5hb April nanti, kalau setakat kencing begini lu jangan mimpi lah orang nak percaya, rakyat tidak sesekali akan percaya apa yang dia sudah rancangkan seolah dia tak bersalah. Segala perancangan sulit ini terbongkar apabila bekas Peguamnya yang pernah mewakili Aljubri membuat pembongkaran apa racangan sulit yang telah diatur termasuk membuat sumpah palsu dan merancang pembunuhan terhadap Aljub sendiri, sehingga

Kita tunggu bagaimana orang PAS menolak atau tidak bila Saiful bersumpah depan Ka'bah yang juga menjadi Kiblat kita semua tak kira apa bangsa, keturunan atau kaum yang beragama Islam, kerana kebenaran dia sanggup bersumpah didepan Ka'bah dan sanggup menerima malapetaka keatasnya jika dia berbohong tentang sumpahnya dia

Sehingga kini aljubri masih berdalih dan seolah memaksa kepada semua yang jadi pencacainya supaya WAJIB percaya segala yang dia perkatakan.
Kita tunggu dan tengok apa respon PAS yang menolak sumpah laknat Saiful yang terlah mengulangi sumpah laknatnya di depan Ka'bah demi menegakkan kebenaran bahawanya dia akui apa yang dia perkatakan adalah benar dan benar belaka, Saiful juga mengakui kesediaan keatas dirinya jika dia menipu, sedia dilaknat dan menerima apa juga balasan Allah kepadanya jika dia menipu atau berbohong.


Maka secara ringkasnya kita sudah boleh perkatakan disini kalau PAS masih menyangkal segala sumpah laknat di Hadapan ka'bah maka sah mereka menidakkan islam atau pun dan menjadi sekutu Kafir, malah mereka juga tergolong dari kalagan penghina umat Islam dan kiblat mereka sendiri

PANAS! Bukti DAP beli cuba beli UNDI dengan RM 100 seorang! #GE13 #Vote4BN




Anda pernah terlihat foto ceramah Lim Kit Siang di Johor yang konon-kononnya dihadiri oleh RIBUAN rakyat. Mereka mendabik dada kononnya itulah bukti Johor bakal tumbang ke tangan mereka.

Anda percaya dengan propaganda terdesak tersebut? Fikir semula. Cuba tengok video di bawah ini bagaimana Bapa 13 Mei ini menipu orang-orang Cina Johor untuk hadir ke ceramahnya.



Janji RM 100 seorang untuk dengar ceramah? Fuh, mana parti RASIS ini dapat duit sebanyak ini? PAP Singapore bagi ke?

Gempar!!!! Seorang Isteri Ketua Pembangkang Mencakar Muka Suaminya Di Malam Jumaat



Diberitakan seorang isteri kepada seorang pemimpin pembangkang telah mengamuk ngamuk dan mencakar cakar muka suaminya apabila mendapati suaminya berlaku curang. Kejadian ini berlaku sewaktu mereka ingin berasmara dan semasa adegan aiskrim si isteri dapati kemaluan suaminya berbau ponggong. Lantas si isteri termuntah muntah kerana tak tahan akan rasa dan bau yang busuk itu. Si isteri mengsyaki suaminya mempunyai perempuan simpanan.

Apabila suaminya menjelaskan dan bersumpah bahawa dia tidak mempunyai perempuan lain, lantas kemarahan si isteri semakin meningkat apabila mula mengsyaki bahawa suaminya mempunyai hubungan songsang sesama jenis. Ini mengundang amukan siisteri hingga mula mencakar cakar muka suaminya sehingga parah dan terpaksa dikejarkan ke hospital.

Kejadian ini bukan berlaku di Malaysia. Di malaysia amalam seks songsang sesama jenis sudah boleh diterima oleh isteri isteri pembangkang.....

Gambar hiasan sahaja

Poster #GE13 khas buat penyokong PAS. #Vote4BN




Khas buat MACAI yang masih lagi percaya yang undi mereka akan membawa ke syurga. Juga kepada yang percaya bahawa satu undi kepada PAS adalah satu undi untuk Islam. Kenyataan terbaru Brader Kit ini sepatutnya menyedarkan anda semua dari mimpi indah Pakatan Haram.

Anda semua perlu sedar bahawa SATU UNDI kepada PAS dan calon Melayu PKR, adalah satu undi bagi menggadaikan masa depan Islam kepada musuh Islam itu sendiri! Apa yang PAS boleh UBAH jika bertanding pun tidak sampai 1/2 kerusi Parlimen?!! Hendak harapkan EHSAN DAP dan PKR sama-sama BERSETUJU untuk laksana HUDUD dan ISLAM?!!

Ya, pada 5 Mei ini, jom kita sama-sama UBAH! Ubahlah daripada memberi undi kepada PAS selama ini kepada memberi undi protes anda kepada BN. Mana yang lebih anda semua sayangkan, Islam atau PAS?!! Jika anda sayangkan PAS pun, undi protes anda kepada BN pada PRU kali ini akan menyedarkan kepimpinan parti anda untuk kembali semula kepada perjuangan Islam yang tulen.

Ayuh, kita semua mampu melakukannya!

GEMPAR #GE13 : Video Nurul Izzah Dan Dua Orang Lelaki Tersebar!




Mohon kepada bakal pengundi pada 5 Mei ini tonton video ini dan buat penilaian.

Adakah pembangkang tidak mengamalkan KRONISME seperti mana yang mereka selalu sebut-sebutkan?

*Dua orang lelaki dalam video tu adalah Anwar dan Karpal. Kalau korang nak tengok video yang lagi panas, boleh ke sini : http://daengselili.blogspot.com/2013/05/inikah-video-yang-saifuddin-maksudkan.html

PAPA HEBAT ANAK PON HEBAT !!! [VIDEO AKSI TERLARANG]




Tengok sendiri dan enjoy. Nurul dah mula lancarkan "Arab Spring" part-1untuk menghancurkan Malaysia.Boleh KlikSINI untuk tonton video tersebut

AWAS MELAYU PERAK.. Mereka akan Kurang Hajar Apabila Menang



Lagi perhimpunan membantah Kit Siang



KUMPULAN Suara Rakyat Negeri Perak membuat demonstrasi di Padang Ipoh semalam membantah tindakan, Lim Kit Siang yang didakwa menghina Sultan Perak apabila memboikot upacara angkat sumpah Menteri Besar Perak minggu lalu.


IPOH 16 Mac - Kira-kira 1,000 orang berhimpun secara aman bagi membantah tindakan Penasihat DAP, Lim Kit Siang menghina institusi kesultanan Perak di sini hari ini.
Kumpulan menamakan diri mereka Suara Rakyat Perak Darul Ridzuan yang turut disertai badan bukan kerajaan (NGO) itu mengadakan perhimpunan bermula pukul 8 pagi.
Pada mulanya mereka mengadakan perhimpunan di Taman Rekreasi Sultan Abdul Aziz atau lebih dikenali Padang Polo.
Satu lagi kumpulan menghantar memorandum bantahan terhadap kenyataan Kit Siang kepada Raja Dihilir, Raja Jaafar Raja Muda Musa di Istana Kinta di sini kira-kira pukul 9 pagi.
Bagaimanapun, kumpulan yang berhimpun di Padang Polo terpaksa mengubah lokasi ke Padang Ipoh selepas polis mengadakan sekatan jalan raya bagi menghalang lebih ramai orang menyertai perhimpunan haram itu.
Kumpulan yang menyerahkan memorandum kepada Raja Dihilir Perak itu kemudiannya menyertai kumpulan yang berhimpun di Padang Polo pada pukul 9.30 pagi ini.
Bagaimanapun, hanya lebih kurang 300 orang sempat berkumpul di Padang Ipoh kerana ramai terkandas di Padang Polo akibat sekatan jalan raya yang dibuat oleh polis.
Perhimpunan di Padang Ipoh berlangsung selama sejam sebelum disuraikan oleh sepasukan anggota polis yang diketuai Ketua Polis Ipoh, Asisten Komisioner Azisman Alias.
Semasa berhimpun di Padang Ipoh, kumpulan tersebut membawa kain rentang dan sepanduk yang tertera ‘Rakyat Menyokong Istana,’ ‘Rakyat Perak Mengutuk Tindakan Biadap Lim Kit Siang Terhadap Duli Yang Maha Mulia Tuanku Sultan Perak,’ dan ‘Kami Cintakan Kestabilan.’
Menurut jurucakap kumpulan itu, Elfi Mohd. Nor, tujuan perhimpunan itu diadakan adalah bagi menyatakan taat setia tidak berbelah-bagi kepada Sultan Perak.
‘‘Kami mewakili suara orang Melayu di negeri Perak dan tiada kena-mengena dengan mana-mana parti politik. Kami menghormati keputusan rakyat dalam pilihan raya lepas, tetapi kami sebagai orang Melayu merasa terhina dengan tindakan Kit Siang yang mempermainkan Sultan Perak demi kepentingan politik,” katanya di sini hari ini.
Elfi juga meminta mana-mana parti politik tidak mengambil kesempatan untuk kepentingan masing-masing daripada perhimpunan orang- orang Melayu itu.
‘‘Perhimpunan seumpama ini diadakan lagi pada masa akan datang bagi membangkitkan kesedaran orang Melayu tentang perlunya mereka bersatu-padu,” katanya.
Perhimpunan itu ekoran tindakan Kit Siang mengarahkan semua 18 Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) DAP di Perak memulaukan majlis angkat sumpah pelantikan Menteri Besar baru di Istana Iskandariah, Kuala Kangsar pada Khamis lepas sebagai membantah pelantikan wakil rakyat Pas sebagai Menteri Besar negeri itu.
Kit Siang berkata, tindakan tersebut diambil kerana pelantikan Ir. Mohammad Nizar Jamaluddin, 51, dari Pas yang merupakan wakil rakyat parti ketiga dan terkecil dalam kerajaan campuran itu tidak mendapat mandat daripada Jawatankuasa Eksekutif Pusat (CEC) DAP.

Daeng Selili Politik Perak: Pegawai Penerangan PAS Kecewa?!

Daeng Selili Politik Perak: Pegawai Penerangan PAS Kecewa?!: Pada 1 mei13 jam 1800-1830 betempat di aras 5 pwtc.

Ustaz Hamid Derani -Pegawai Penerangan Urusetia Kerajaan Kelantan (PAS) telah bg PC ,...

Azmin, keluar kau dari jamban tu...mak kau panggil balik



Terkini pembaca akan banyak di hidangkan dengan artikel-artikel semasa tentang Azmin yang kantoi buat projek dalam jamban. Azmin memegang jawatan Timbalan Presiden dalam Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan juga merupakan Ahli Parlimen Gombak, Selangor serta Ahli Dewan Undangan Negeri bagi kawasan Bukit Antarabangsa, Selangor. Azmin, 48 tahun mempunyai seorang isteri bernama Shamshida Taharin dan anak seramai 6 orang.

Menurut pengakuan dari mulut adiknya sendiri iaitu Ummi Hafilda yang menyatakan bahawa lelaki dalam video ini adalah 99.9% besar kemungkinan adalah abangnya Azmin.


Justeru itu Ummi bertegas dan mencabar Azmin jika lelaki itu bukan dirinya untuk membuat laporan polis atau menfail saman terhadap pihak yang dikatakan menfitnah atau membuat konspirasi yang mana terdiri dari blogger-blogger dan media-cetak antaranya ialah Papa Gomo dan Utusan Malaysia.
Ummi berasa kesal kerana Azmin sebagai lelaki dan ketua keluarga tidak membersihkan namanya jika tuduhan itu tidak benar kerana ini menjejaskan nama baik keluarganya.

Dalam temuramah dengan ibunya, Puan Hajah Che Tom pada 4/5/2012 di rumahnya yang lalu menyaksi betapa kecewa dan hancur-lulur hati seorang ibu apabila mengenangkan perangai anak lelakinya yang telah banyak berubah dan menyimpang jauh. Mak Tom mengadu yang Azmin sudah tidak balik ke rumahnya sejak dari hari raya yang lepas iaitu pada 30/8/2011. Dimana pada pagi raya itu Azmin bertengkar dengan adiknya bilamana Mak Tom menegurnya menyebabkan dia naik angin lalu meninggalkan rumah ibunya pada hari yang mulia itu. Sejak dari itu Azmin tidak menjengok ibunya dan tidak beri duit serta lupa tanggungjawabnya sebagai anak lelaki.
Tetapi walaupun marah dan kesal dengan sikap anaknya itu Mak Tom tetap akan menerima Azmin dan tidak buang anaknya. Mak Tom merayu supaya Azmin pulang berjumpa dengannya dan membuang tabiat yang tak elok serta bertaubat. Lihatlah betapa sayu hati seorang ibunya atas perbuatan anaknya yang dikandung 9 bulan.



Sudahlah tu Azmin, kau baik bertaubat jer mintak maap dengan mak kau sementara nyawanya tengah ada ni.

Retentan dari peristiwa ini Kinta Menjerit ada membuat kesimpulan tentang kes Azmin YB Jamban ini iaitu ;
- derhaka pada ibu dan memusuhi adik kandungnya sendiri
- enggan bertindak membersihkan namanya, ini adalah berikutan permintaan TIBAI supaya dia bersumpah lahnat yang dia bukan lelaki dalam gambar itu. Azmin tidak muncul untuk menyahut cabaran TIBAI itu.
- menghasut rempuh hadangan polis di dataran merdeka semasa himpunan Bersih 3.0 yang lalu (sila cari rakaman video isyarat tangannya dalam Youtube)
- bagi bini dia blowjob anu Nuar seperti dakwaan Nala dalam rakaman video yang telah diserahkan kepada peguamnya. (video belom keluar lagi...tunggu)



Sensasi #GE13 : Orang Khalid Ibrahim Sebarkan Gambar Anak Azmin Sedang Berjimba-jimba


MyMassa dapat gambar ini melalui e-mel. Catitan dalam e-mel tersebut sangat ringkas....PERIHAL ANAK AZMIN, BAKAL MB SELANGOR.

Yang tak cerdiknya pengirim e-mel ini menggunakan alamat e-mel yang sama untuk dia memberikan komen di media sosial untuk menyokong Khalid Ibrahim. Mungkin pengirim e-mel ni ingat kami blogger pro Kerajaan menerima sesuatu maklumat membuta tuli tanpa menyemaknya terlebih dahalu.


Terlanjur cerita pasal kes Azmin dan Khalid Ibrahim, kelihatan seperti mimpi Azmin Ali mahu menjadi Menteri Besar Selangor semakin menjadi nyata bila culaan terbaru di DUN Pelabuhan Klang oleh jentera Pakatan menunjukkan Khalid Ibrahim bakal tewas kepada calon BN. Malah program dan ceramah-ceramah yang dianjurkan oleh Khalid Ibrahim, Faekah dan pasukannya tak mendapat sambutan penduduk.

So, isitmewa kepada pembaca blog ini, MyMassa kongsikan gambar-gambar yang dikirimkan oleh orang Khalid Ibrahim. Jeng..jeng..jeng..






Ada lagi banyak gambar yang dikirimkan oleh orang yang sama. Nanti MyMassa upload lagi. Kalau pembaca nak tahu siapa yang bagi gambar ni kat MyMassa, boleh tengok kat FB Khalid Ibrahim. Pengirim gambar ni adalah yang rajin komen kat situ.
*Hebatnya Anak Azmin Ali ni berjimba-jimba. Kemana tumpahnya kuah kalau bukan ke nasi. Semoga orang PAS terbuka hati untuk menegur perangai anak Azmin Ali ni. Takkan asyik tengok salah keluarga pemimpin lawan je. Sesekali pergi la dakwah keluarga pemimpin 'sePAKATAN' dengan kamu yang macam dalam video di bawah.



291 laporan kes khianat sejak Parlimen bubar




Mohd Shukri (kanan) menjalankan tanggungjawab sebagai pengundi awal di Kelab Polis IPK Perak, semalam.

 Polis Perak menerima hampir 90 peratus laporan polis membabitkan kes khianat terhadap poster dan bendera pelbagai parti politik di negeri ini menjelang Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).

Ketua Polis Negeri, Datuk Mohd Shukri Dahlan berkata, kes itu dicatatkan sejak pembubaran Parlimen pada 3 April lalu.

Menurutnya, antara laporan yang diterima termasuk membakar dan mengoyak bendera serta mensabotaj poster parti politik.

“Selain itu, terdapat kes lain turut berlaku antaranya pertengkaran, perselisihan faham dan mengadakan ceramah tanpa permit," katanya.

Beliau berkata, semua penyelia atau ketua jentera parti politik pada pilihan raya kali ini diminta memantau pergerakan anggota mereka agar tiada yang terbabit dalam perbuatan khianat itu.

“Mereka (Anggota dan jentera parti politik) dinasihatkan supaya menjaga keselamatan diri agar tidak membahayakan diri ketika melakukan pemasangan bendera dan poster parti yang diwakili,” katanya.

Beliau berkata, dalam pada itu, terdapat penambahan 36 laporan polis mengenai kes berkaitan pilihan raya sehingga semalam menjadikan jumlah keseluruhan 291 laporan polis diterima sejak 3 April lalu.

“Daripada jumlah itu, terdapat 12 tangkapan dan 23 kertas siasatan dibuka sejak pembubaran Parlimen manakala sebanyak 178 ceramah diadakan di seluruh negeri semalam dan 43 daripadanya diadakan tanpa permit,” katanya.

Terdahulu, Mohd Shukri melaksanakan tanggungjawab sebagai pengundi awal di Kelab Polis Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Perak.

Jelasnya, seramai 7,020 anggota polis dan pasangan didaftarkan sebagai pengundi awal di seluruh negeri ini.

"Bagi Perak, terdapat 76 pusat pengundian awal melibatkan IPK dan Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) (60); Pasukan Gerakan Am (PGA) (3) dan Angkatan Tentera DiRaja Malaysia (ATM) (13).

"Pengundian awal di kontinjen Perak bermula sejak jam 8 pagi dan dijangka berakhir jam 7 petang," katanya.

Kata beliau, setakat ini, proses pengundian awal berjalan lancar dan semua pegawai kanan serta anggota pangkat rendah telah menunaikan tanggungjawab masing-masing.

“Sehingga jam 1 petang tadi (semalam) sebanyak 81.66 peratus anggota polis bersama pasangan mereka sudah membuang undi dan dijangkakan jumlahnya akan bertambah sehingga 90 peratus atau lebih sebelum pusat pembuangan undi ditutup,” katanya.

INI CONTOH CUCI JARI!!!



Tadi AP berkesempatan bertemu dengan 2 orang anggota yang telah melaksanakan kewajipan mereka sebagai pengundi,
AP tanyakan kebenaran mengenai dakwat kekal yang dicalit ke jari mereka.

"sudah 3 kali solat.. Nih ada lagi kesan nya"... Kata seorang anggota sambil menunjukkan jari kepada AP..

"Ini abang cuci pakai clorox... Pun ada kesan lagi".. Seorang lagi abang keselamatan menunjukkan jarinya kepada AP..

Itu semua saja nak dibuat propaganda bagi rakyat ragu ragu..
Ini kenyataan kedua anggota keselamatan itu bila AP lontarkan Mengenai dakwaan Nurul dan Tian Cua mengenai keraguan dakwat kekal itu..

"Memang boleh hilang.. Tapi bukan kejab kejab tu hilangnya"...celah Abang anggota keselamatan itu lagi..

"Dosa besar pun Allah boleh hilangkan"... Meneruskan hujahnya
SALUTE kepada mereka.



TERKINI!!! BLOGGER. PEFITNAH MILOSUAM DIHERET KE BUKIT AMAN



Gua baru dapat info dari sumber pihak berkuasa yang mengatakan seorang blogger upahan Anwar telah ditahan sebentar tadi dan dibawa ke Bukit Aman untuk siasatan.

Pemilik blog Milo Suam itu katanya akan disiasat kerana kesalahan berkaitan pilihan raya termasuk menyebarkan maklumat palsu yang mendakwa anggota polis mengundi lebih awal.

Pemilik blog tersebut akan disiasat mengikut Akta Pilihan Raya 1958, Akta Komunikasi dan Multimedia 1998 serta Seksyen 505 Kanun Keseksaan kerana menyebar maklumat tidak benar.

Ini buktinya bahawa fitnah berleluasa disebarkan kepada rakyat oleh puak-puak pemakan bangkai Pakatan.. Syabas kepada pihak berkuasa kerana bertindak cepat didalam kes fitnah ni..

Gua doakan semoga Milosuam berbahagialah hendaknya didalam tahanan tu nanti yee... Jangan pulak tuduh Polis pukul pulak macam idola dia si Anwar tu nanti... Huhuhuhuhu...

DOA daripada JERUSALEM buat @AnwarIbrahim dan Pakatan Rakyat!





Anda semua ingat lagi berita di atas? Masih lagi percaya label Anwar kawan baik Zionis itu adalah propaganda UMNO?


Mari kita sama-sama doakan kejayaan Pakatan Rakyat pada PRU ini kerana penyokong mereka kini bukan sahaja ramai di Malaysia, malahan melimpah sehingga ke Israel. Selepas ini, bolehlah jemput mereka yang berdoa dalam GEREJA YAHUDI di bawah ini untuk berdoa bersama-sama, terutamanya penyokong PAS sebelum memulakan ceramah caci-maki pemimpin sesama Islam.


Sekarang ini, apa beza penyokong Pakatan dengan tentera Israel ya?


Jom sama-sama kita berdoa dengan GEREJA YAHUDI ini. AAAMEEEENN...

 
*Macai kata PAS tiada kena mengena dengan video di atas? Cuba tengok apa Presiden kamu kata tentang penyembelih kanak-kanak Palestin ini.

AZLI SHUKRI TODAY: Rakyat Gembira Rafizi Disaman!

AZLI SHUKRI TODAY: Rakyat Gembira Rafizi Disaman!: Mulut busuk Rafizi akhirnya makan diri. Setelah disabitkan kesalahan Bafia sebelum ini dalam isu Fedlot, kini Rifizi bakal berhadapan tin...