Google+ Followers

Monday, May 26, 2014

(Wajib Tonton)PANAS BERAPI!!!! Punca kaum lelaki kerap ke thailand,




Begini Lah tabiat2 Tauke 2 DAP panda Waktu malam , Siang menjadi living malam menjadi harimau , mencari mangsa untuk diterkam .

Siapa kah dalang disebalik perkata INI , sudah pasti dalangnya adalah mereka sendiri .

Secara tidak langsung , orang Melayu jugak akan rosak dengan perkara2 sebegini . Agenda Halus DAP untuk merosakkan orang Melayu . 


Ganassss!!!!!Kerakusan pelajar lelaki merogol pelajar perempuan.....





Seorang pelajar perempuan yang beruniform sekolah menengah iaitu berkain biru muda dan berbaju kurung putih dirogol beramai-ramai di dalam kawasan sunyi kelihatan seperti di dalam kebun atau hutan. Pelaku yang merogol kira-kira tiga hingga lima orang dilihat turut memakai pakaian sekolah menengah iaitu berseluar hijau dan berbaju putih. Perogol merogol pelajar tersebut dengan cara paksa, iaitu dengan memegang pelajar tersebut beramai-ramai sambil menekup mulutnya supaya tidak dapat menjerit. Sambil salah seorang dari rakan perogol merakam perbuatan mereka, namun hanya wajah perempuan yang dapat dilihat. Perbuatan mereka mengalahkan binatang!


Apalah nak jadi budak-budak sekolah sekarang ni? Sampai ada yang berani merogol rakan satu sekolah beramai-ramai pulak tu. Mak bapak diorang ni tak ajar atau diorang ni memang bangsa kurang hajar? Budak-budak sekolah sekarang makin melampau, inilah akibat pengaruh yang bukan-bukan perangai macam celaka, macam setan!


Binatang-binatang yang melakukan perbuatan terkutuk ini langsung tidak mahu melepaskan pelajar tersebut. Mereka juga tiada perasaan belas walaupun pelajar itu meronta-ronta dan menjerit. Akhirnya pelajar tersebut hanya mampu menyerah diri dengan membiarkan binatang-binatang itu merogol, meraba dada dan kemaluannya. Pelajar tersebut hanya mampu pasrah.