Google+ Followers

Wednesday, April 17, 2013

PANASSSS!!! CUCI 10 KALI PERCUMA SEKS 1 KALI!!~



                                WELCOME TO SELANGOR.............


Di Sunway Mentari umpamanya, kita boleh berkata, sebuah rumah urut (atau rumah pelacuran) dan sebuah kedai mencuci kereta di sana telah memberikan erti baru kepada ‘Program Kesetiaan Pelanggan”.


Caranya begini…jika seorang pelanggan membasuh kereta sebanyak 9 kali, dia layak mendapat seks percuma di rumah urut berkenaan untuk cucian pada kali yang ke-10.


Wow….hebat….sebijik macam klip video Special Offer….tukar tapak kasut…free massage bersama Chantell…beli baju bundle…free massage bersama Olga….beli kueyteow….free massage bersama Syakiraaaaa…


Itu dalam klip…di Sunway Menteri…betul-betul berlaku!


Persahabatan dan kerjasama antara rumah urut berkenaan dengan kedai cuci kereta itu telah berlangsung selama 3 bulan.


Kes itu diketahui melalui serbuan yang dilakukan pukul 9 malam, Isnin lalu oleh Unit Bidang Keberhasilan Utama Negara (NKRA) Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Selangor yang diketuai ASP Emmi Shah Fadhi.


Tidak berapa lama selepas penahanan dilakukan, polis menjumpai beberapa kad kesetiaan pelanggan milik sebuah kedai mencuci kereta.


“Untuk mendapatkan ‘extra offer’ itu, pelanggan perlu menghantar kereta mereka untuk dibasuh sebanyak 9 kali dalam tempoh masa tertentu, untuk cucian kali ke-10 akan melayakan pelanggan itu mendapatkan khidmat seks percuma,” kata Emmi seperti yang dilaporkan dalam akhbar The Malay Mail.


Kalau tidak mahu menghantar kereta dan hanya berminat untuk seks, maka perlu membayar antara RM130 hingga RM180.


Dalam serbuan itu, seramai sembilan pelacur dan pegawai khidmat pelanggan warga Vietnam antara umur 18 hingga 28 tahun ditahan.


Polis Selangor sudah melakukan 4,220 serbuah antara Januari hingga Ogos tahun ini di mana seramai 2,394 wanita yang terbabit dalam aktiviti maksiat dan pelacuran ditahan. - MyNewsHub

Daripada jumlah itu, 214 merupakan wanita warga tempatan manakala 2,090 warga asing

Bicara Rakyat: Haramjadah Punya MB


Itu lah perkataan untuk melepaskan geram oleh Pak Man didepan orang ramai. "Dah berapa tahun masalah tak selesai jugak. Dia tak habis habis nak berpolitik nak menunjuk dia buat kerja. Dia nampak rakyat sedang sengsara. Dia masih jugak nak cari populariti. Pilihanraya dah dekat. Tapi dia masih berseronok dengan lakonan bodoh konon konon dia ambil berat pasal rakyat" jerit pak Man sekuat hati.

Berapa lama rakyat boleh sabar? Kata Pak Man lagi. Namun kata katanya itu tak tau kepada siapa yang ditujukannya. Dulu aku undi dia ingatkan dia tu bagus tapi rupanya penyamun. Dia hanya tahu mengkayakan kroni dia saja. Semua kroni kroninya bermaharajalela mengaut untung.

"Tak cukup kroni dalam negeri bahkan kroni di luar dari negeri ni pun diajak untuk berpesta menyamun harta negeri. Babi haramjadah punya MB.... "Jerit Pak Man lagi....

Taubat aku tak akan mengundi dia lagi...

"Kamu semua jangan pangkah parti bangsat ni lagi. "Jerit pak man kepada semua pelanggan yang berada di kedai kopi itu.

"Bangsat bangsat ni hanya tahu mengenyangkan perut diorang sahaja. Kita rakyat ni dilayan macam bangsat oleh mereka lepas mereka menang, sambung pak man lagi."

Seteruk teruk MB yang dulu, kita tak pernah rasa perit pasal takder air. MB haramjadah ni buat apa? Soal pak man. Kepada siapa soalan itu ditujukan, tiada siapa pun yang tahu. "Sampai hari ni nak mandi junub pun tak boleh. Dia tak habis habis menyalahkan kerajaan pusat. Padahal masalah air ni kuasa kerajaan negeri, " rungut pak man tanpa berhenti henti.

Yang satu lagi MB di negeri sana pulak tak selesai selesai jugak masalah air keruh. Dah berapa tahun memerintah pun tak tahu nak menjernihkan air. Semua parti bangsat ni memang tak tahu nak memerintah. Ada hati pulak nak ke PUTRAJAYA.... Rungut pak man sambil menggeleng geleng kan kepala botaknya.

Ingat kamu semua, kamu semua jangan pangkah parti bangsat ni lagi, ulang pak man pada kami semua sambil menujukkan kearah billboard yang terpampang besar gambar MB ditepi jalan.

Tiba tiba pak man mengalihkan pandangannya kepada aku.

"Hah... Kamu yang tercegat kat situ, aku nak tanya kamu, "sergah pak man sambil menunjukkan jari telunjuknya kearah aku. Pilihanraya nanti kamu nak undi siapa?

Sambil tergagap gagap aku menjawab, BBBBARISAN NASIONAL......

Pak Man pun memasukkan jari telunjuknya kedalam tangan sambil mengangkat ibu jari dan berkata.... BAGUSSSSSSSSSSS

Ham KAA Chan!!! Bangsat


Dalam setiap ceramah bangsat yang terdiri daripada lawyer, doktor, engineer dan peniaga yang belajar dari luar negara sudah pasti bahan ceramahnya ialah sistem pendidikan negara dituduh tidak berlaku adil.

Bila difikirkan berulangkali kita akan merasa pelik bagaimana puak puak bangsat ini memperolehi ijazah ijazah mereka sekiranya benar seperti yang ditohmahkan bahawa peluang pembelajaran tidak diberikan oleh kerajaan kepada mereka?

Adakah universiti luar negara membenarkan rakyat malaysia yang tidak mempunyai kelulusan untuk menyambung pelajaran di universiti mereka? Dari mana pula puak puak bangsat ini memperolehi kelulusan spm? Jika kerajaan tidak berlaku adil kepada bangsat bangsat ini mungkin mereka sebenarnya membuat sendiri sijil sijil spm tersebut.

Mereka juga menuntut supaya sekolah sekolah bangsat diberi hak yang sama rata seperti sekolah kerajaan. Dalam satu aspek mereka mahu hak sama rata tetapi dalam aspek yang lain mereka mahukan kerajaan tidak memberi hak kepada orang melayu. Mereka cemburu apabila orang melayu menyokong penuh sekolah sekolah kerajaan.

Sekolah sekolah kerajaan adalah percuma. Mereka mahukan juga sekolah sekolah bangsat mereka diberi percuma kepada pelajar dengan cara kerajaan membayar kepada sekolah sekolah mereka. Kerajaan berniat ikhlas apabila mahukan intergrasi kaum dijalankan seawal persekolahaan kanak kanak lagi. Kerajaan tidak mahu rakyat malaysia dipisahkan kerana perkauman. Tetapi bangsa bangsat ini tetap mahukan kaum mereka menjadi superior di dalam negara dengan menuntut hak yang melebihi daripada bangsa melayu.

Orang melayu sendiri sudah tidak mempunyai sekolah melayu yang ditanggung oleh kerajaan melainkan sekolah yang ditubuhkan untuk semua bangsa. Malah daripada sekolah sekolah kerajaan ini juga telah melahirkan ramai anak anak bangsat ini menjadi lawyer, doktor atau engineer.

Sebenarnya bangsa bangsat ini sudah semakin tamak. Kerajaan sudah terlalu baik dengan bangsat bangsat ini hingga terlupa bahawa mereka ini adalah jenis bangsa yang sukakan huru hara. Sejarah juga telah membuktikan bagaimana bangsa ini tak henti henti berperang berkurun kurun lamanya di negara asal mereka hanya kerana berebut kuasa.

Bangsa bangsat ini juga lah membunuh maharaja mereka sendiri dan sehingga kini negara asal mereka sudah tidak mempunyai raja lagi dan kini bangsa bangsat ini mahu menjadikan malaysia seperti negara asal mereka. Bangsa bangsat ini juga bersepah sepah di dalam dunia ini dan menubuhkan kuasa otonomi mereka sendiri. Dan sehingga kini mereka telah berjaya mempunyai empat buah negara seperti China, Taiwan, Singapore dan Thailand dan berkuasa dalam bidang ekonomi kepada beberapa buah negara lain di dalam dunia termasuk indonesia dan Malaysia.

Bangsat ini juga terkenal dengan rasuah sehingga kerajaan China terpaksa mengenakan hukuman mati kepada perasuah kerana gejala rasuah sudah tidak terkawal lagi. Di Malaysia bangsat bangsat ini mahukan rasuah sifar tetapi merekalah penyumbang rasuah yang terbesar kepada kakitangan kerajaan.

Bangsat ini juga terkenal dengan pembunuhan beramai ramai bangsa mereka sendiri di era dinasti maharaja dan juga di era komunis. Sekiranya bangsa sendiri pun mampu mereka zalimi dan bunuh maka apatah lagi bangsa melayu yang kerdil ini?



sumber ..budakbentengblogsport.com



Bomoh cabul pelajar mahu rawat histeria dipenjara










gambar hiasan







Mahkamah Rayuan memerintahkan seorang bomoh menjalani hukuman penjara sembilan bulan bagi dua pertuduhan mencabul seorang pelajar perempuan yang mendapatkan rawatan untuk histeria di rumahnya pada 2005.





Panel tiga hakim diketuai Datuk Seri Mohamed Apandi Ali membuat keputusan itu sebulat suara selepas membenarkan rayuan pendakwaan bagi mengetepikan perintah Mahkamah Tinggi yang melepas serta membebaskan Mohd Yazid Yahaya, 54, daripada kedua-dua pertuduhan.




Mohd Yazid didakwa melakukan kedua-dua kesalahan terhadap mangsa, yang ketika itu berusia 17 tahun dan merupakan rakan anak gadisnya, di Bukit Jambul, Pulau Pinang pada 8 dan 11 Mei, 2005.




Panel itu, yang turut dianggotai Datuk Linton Albert dan Datuk Mohd Zawawi Salleh, mengembalikan keputusan Mahkamah Majistret mensabitkan tertuduh atas kedua-dua pertuduhan serta hukuman penjara enam bulan bagi kesalahan pertama dan sembilan bulan bagi pertuduhan kedua.




Mohamed Apandi memerintahkan Mohd Yazid menjalani hukuman itu secara serentak mulai hari ini.




Mohd Yazid sebelum ini dibenarkan diikat jamin sebanyak RM5,000 dengan seorang penjamin sementara menunggu rayuan kes.




Dalam penghakimannya, Mohamed Apandi berkata isu yang perlu diputuskan ialah sama ada Mahkamah Majistret melakukan kesilapan kerana didakwa gagal memenuhi kehendak Seksyen 257 Kanun Tatacara Jenayah iaitu menjelaskan prosedur kepada

seorang tertuduh yang tidak diwakili peguam.




"Berdasarkan fakta kes, mahkamah ini mendapati tidak ada kesilapan yang dilakukan," katanya.




Mohamed Apandi berkata pada prosiding kes itu di Mahkamah Sesyen, Mohd Yazid menyoal balas saksi pendakwaan dan ini menunjukkan tertuduh memahami prosedur yang berkaitan. - Bernama

Panas ,.DSN Salah Pilih Calon....



Kangar, 16 April 2013 : Ustaz Dr. Fathul Bari Mat Jahya atau lebih mesra dipanggil dengan gelaran UFB merupakan antara calon termuda yang ditampilkan oleh BN Perlis dalam pilihanraya pada kali ini.


Pengumuman nama calon bagi N15 bagi DUN SANGLANG merupakan hasil transformasi yang dilakukan oleh Perdana Menteri, merangkap Pengerusi Barisan Nasional, Najib Razak yang mahukan ulama muda diberikan peluang untuk diketengahkan sebagai calon dalam PRU13 ini.

Ketika ditemui wartawan di sini hari ini, Ustaz Dr. Fathul Bari yang juga merupakan anak kepada mantan Mufti Perlis, Dato' Alim Panglima Haji Mat Jahya Hussin, menyatakan bahawa beliau tidak pernah melobi mana-mana pihak untuk dijadikan calon Barisan Nasional.

"Terus terang saya katakan disinin, saya tidak meminta-minta jauh melobi untuk menjadi calon. Sebaliknya ianya adalah permintaan peribadi Perdana Menteri dan Timbalan Perdana Menteri untuk menjadi calon Barisan Nasional dalam kerusi DUN Sanglang." katanya sejurus tamat majlis pengumuman calon BN Perlis bagi kerusi Parlimen dan DUN.

Ditanya mengenai khabar angin yang menyatakan bahawa beliau akan dilantik menjadi menjadi Menteri Besar Perlis sekiranya beliau berjaya menguasai DUN Sanglang, Fathul Bari menafikan kenyataan berkenaan.

"Fokus saya sekarang adalah untuk menggunakan peluang yang ada untuk menyampaikan dakwah sunnah dan mesej perpaduan selain memastikan Dun Sanglang dapat dikembalikan ke pangkuan Barisan Nasional."

Ditanya mengenai klip video seks yang membabitkan orang kanan PAS, Ustaz Fathul Bari menasihatkan kesemua pihak agar berdiam diri dan membiarkan pihak polis menjalankan siasatan.

"Biarkan pihak polis menyiasat kesahihan klip video berkenaan. Kita orang awam usahlah menyibukkan diri dengan klip video berkenaan. Sibukkanlah diri kita dengan majlis-majlis ilmu yang jauh lebih bermanfaat. Seharusnya kita sesama muslim berusaha menjaga keaiban saudaranya, dan bukannya menyibukkan diri dengan menyebar luaskan keaiban berkenaan"

"Kita serahkan kepada ALLAH untuk menilai amal perbuatan mereka" ujarnya.

warga Amerika disamun, dirogol pemandu teksi










gambar hiasan








Seorang pelancong wanita warga Amerika Syarikat bukan sahaja disamun dan dikurung, lebih malang dia dipercayai dirogol bergilir-gilir selepas menaiki sebuah teksi di Mutiara Damansara, Petaling Jaya, Isnin lalu.




Sumber berkata, ketika kejadian wanita berusia 25 tahun itu baru selesai membeli barang di sebuah pusat beli-belah dan mengambil teksi untuk pulang ke hotel.




Menurutnya, selain mangsa dan pemandu teksi, terdapat seorang lagi 'penumpang' lelaki dalam kenderaan terbabit.




"Pemandu teksi dan lelaki terbabit dipercayai bersekongkol membawa mangsa ke sebuah homestay di kawasan Sungai Pelek, Sepang.




"Mangsa dikurung selama dua hari dan dirogol. Barangan berharga serta wang miliknya turut disamun," katanya.




Menurut sumber, mangsa berjaya melepaskan diri petang semalam, sebelum membuat laporan di Balai Polis Sungai Pelek.




Katanya, susulan laporan itu, polis menahan seorang lelaki tempatan bagi membantu siasatan dan sedang mengesan beberapa individu lagi yang disyaki ada kaitan dengan kes tersebut.




Sementara itu, Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Arjunaidi Mohamed dan Pemangku Ketua Polis Daerah Sepang, Deputi Superintendan Zaldino Zaludin mengesahkan terima laporan berhubung kes tersebut.




Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur, Datuk Ku Chin Wah mengesahkan seramai lima pemandu teksi ditahan kerana disyaki terlibat dalam kes samun dan culik penumpang bagi meminta wang tebusan di sekitar ibu negara baru-baru ini.




Beliau berkata, polis turut mengenal pasti tiga kumpulan pemandu teksi aktif melakukan jenayah tersebut sejak enam bulan lalu dengan menyasarkan penumpang wanita yang menaiki teksi bersendirian sebagai mangsa.




Katanya, sebanyak 13 kes dilaporkan berlaku sejak Januari lalu dan modus operandi penjenayah adalah menyewa teksi dan berpura-pura mengambil penumpang sebelum menyamun atau menculik mereka







sumber...

LUAR PARTI....PANAS DAN TERKINI !!! BEKAS ADUN UMNO UMUM KE.... SABOTAJ MELANDA ???

Perdana Menteri telah mengumumkan calon-calon yang bakal bertanding dalam PRU-13 dan sedikit masa lagi kita mungkin akan membezakan antara ahli politik yang waras dan matang dengan yang tidak. Ini kerana, mana mungkin kesemua yang terlibat berpuas hati dengan keputusan Perdana Menteri tidak kira walaubagaimana bijak, baik, ikhlas atau bersih pun calon yang terpilih itu. Kadangkala, ketidakpuasan hati itu bukan kerana mempunyai masalah dengan calon, tetapi hanya kerana mempunyai kepentingan diri untuk meletakkan orang lain atau mungkin juga, diri sendiri.

 Namun, kewarasan dan kematangan seharusnya membantu kita menerima keputusan seadanya bagi membolehkan kita bergerak ke hadapan. Dengan memberi berbagai alasan untuk tidak menerima hakikat dan enggan bergerak ke hadapan, dengan sendirinya membuktikan bahawa orang sebegini sememangnya tidak layak untuk dicalonkan. Sebagai rakyat, kita berpeluang memilih yang terbaik dan menolak yang tidak waras dan tidak matang itu. Nampaknya, Dato’ Seri Najib telah mencuba sedaya upaya untuk menampilkan yang terbaik dengan mengambil kira suara akar umbi dan rakyat keseluruhan. Jika kita asyik merungut dengan sikap segelintir pemimpin kecil BN yang mengada-ngada, sombong, korup dan bodoh, tetapi di masa yang sama kita juga tidak sanggup mengundi pembangkang yang jauh lebih jahat, korup dan bodoh lagi, maka inilah masanya kita memberi sepenuh sokongan kepada pilihan Dato’ Seri Najib.

 Kita juga sering merungut mengenai bagaimana personaliti yang berpotensi dicantas dan ditolak sejak di peringkat bawahan, malah daripada peringkat penyerahan borang keahlian lagi. Mereka yang berpelajaran tinggi disekat kerana bimbang mengatasi Ketua Cawangan dan Bahagian. Mereka yang kuat bekerja, rajin, amanah dan ikhlas diketepikan kerana bimbang akan terserlah ‘bintangnya’ sehingga menampakkan betapa bertentangannya sikap tersebut dengan penggalas jawatan yang sedia ada. Sehinggakan akhirnya, semua jawatan politik di isi oleh mereka yang kebanyakannya sudah tidak relevan lagi.

 Akibatnya, yang tidak tahu dan tidak mahu bekerja terus berada di atas sehingga menimbulkan rasa benci dan muak rakyat terhadap UMNO/BN. Justeru, keputusan Dato’ Seri Najib untuk meletakkan 45% muka baru bagi kerusi DUN dan 33% bagi Parlimen, membuktikan bahawa Dato’ Seri Najib benar-benar serius dalam membawa transformasi ke dalam Barisan Nasional. Selain itu, sejumlah 91% yang tercalon mempunyai kelayakan akademik sekurang-kurangnya diploma ke atas. Jelas, Dato’ Seri Najib sedar bahawa untuk survival parti, BN perlu mengutamakan suara rakyat dari suara segelintir mereka yang tidak berpuas hati. Objektif BN ialah berkhidmat untuk rakyat, bukan pemimpin-pemimpin Bahagian, Cawangan dan Ahli-ahli Jawatankuasa mahupun Menteri-menteri dan Timbalan-timbalan mereka.

 Dan objektif yang sama wajib dipegang oleh semua calon-calon yang terpilih kali ini. Buktikan yang anda adalah pilihan yang tepat. Bagi mereka yang tidak terpilih, bukan bermakna semuanya tidak bagus, tidak menunjukkan prestasi yang baik atau tergolong dalam golongan yang tidak matang dan tidak waras tadi. Tidak dapat dinafikan kemungkinan ada pilihan yang tidak begitu tepat, namun terimalah itu sebagai takdir yang pasti ada hikmahnya. Lagipun, jika benar anda seorang yang matang, waras dan masih relevan, maka buktikanlah ia dengan cara meneruskan perjuangan walaupun tidak dicalonkan. Jika itu juga sukar untuk dilakukan, maka bersaralah dengan cara terhormat, sebagai seorang manusia yang berpendirian.

 Sekiranya benar anda seorang yang berkebolehan seperti yang anda war-warkan, maka yakinlah rezeki ada di mana-mana dan bukannya hanya melalui politik. Sedarlah bahawa politik hari ini bukan lagi seperti 15 tahun dahulu di mana sedikit kelemahan tidak akan membawa padah yang besar. Hari ini politik menjangkaui sempadan kawasan dan negara. Jika tersalah langkah, negara, bangsa dan agama menjadi taruhan. Oleh itu, ini bukan masanya untuk kita memikirkan tentang diri sendiri dan beremosi, tetapi lihatlah transformasi ini sebagai langkah pertama ke arah sebuah bangsa yang berilmu, matang, berprinsip dan bermaruah.

SI Bongok Persenda Kalimah ALLAH"




Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.

KOTA BHARU - Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat mengulangi pendiriannya bahawa orang bukan Islam boleh menggunakan kalimah ALLAH, sebagaimana diputuskan Majlis Syura Ulama sebulan lalu.

Sambil menegaskan perkara itu tidak sepatutnya dijadikan isu, Nik Abdul Aziz berkata, yang menjadi permasalahan kini ialah tidak boleh sama sekali menterjemahkan perkataan ‘God’ dan ‘Lord’ kepada ALLAH.

“Kalimah ALLAH kita telah putuskan sebulan lepas, saya tak payah ulang dah benda ni, benda yang tak patut dijadikan isu, jadi isu.

“Nama ALLAH telah digunakan oleh syaitan dan iblis di dalam syurga lagi. Iblis jumpa Nabi Adam di syurga, dia kena guna nama ALLAH, ayah Nabi Muhammad nama Abdullah, dia peluk Islam, jadi apa susah kita? Cuma masalahnya, terjemah God dan Lord kepada ALLAH, itu tak betul,” katanya selepas merasmikan Karnival Antarabangsa Bio Kelantan 2013 Persidangan dan Pameran di Kelantan Trade Centre di sini, semalam.

Nik Abdul Aziz berkata demikian ketika mengulas kenyataan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang mendedahkan persetujuan penggunaan kalimah ALLAH oleh bukan Islam terjawab apabila ia ditandatangani Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang sendiri.

Majlis Syura sebelum ini memutuskan bahawa sesiapapun boleh menggunakan kalimah ALLAH, namun tidak boleh diterjemahkan ke dalam mana-mana bahasa dunia, begitu juga tidak boleh kalimah asing hendak diterjemahkan kepada kalimah ALLAH.

Majlis itu turut memutuskan bahawa menterjemah kalimah God atau Lord dari mana-mana kitab agama bukan Islam kepada perkataan ALLAH tidak dibolehkan kerana ia salah dari segi makna dan salah guna, tidak menepati kehendak sebenar selain boleh membawa kekeliruan yang nyata.

Dalam pada itu, Nik Abdul Aziz enggan mengulas lanjut menyarankan agar keputusan Majlis Syura Ulama sebelum ini dirujuk kembali bagi mendapat gambaran lebih jelas berhubung perkara itu (kalimah ALLAH).



SUMBER...

PANAS !!! [WAJIB BACA] Surat Terbuka Untuk DS @ZambryAbdKadir Tentang Ketidak Puasan Hati Penduduk Tentang Calon Dun Tronoh !!!














Semalan Teman di baginya soft Copy pada teman untuk di bubuh didalam blog Anak Jati Malaya tentang ketidakpuasan hati penduduk DUN Tronoh Tentang Calon yang diletakkan. Teman Cume Nak MB Perak Baca Keluhan Rakyat Bawahan yang Inginkan MOKAN A/L SUPRAMANIAM Sbg Calon BN Dun Tronoh.Baca Surat Dibawah Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia... Kehadapan Yab Presiden Parti Barisan Nasional Perak ,Datuk Seri Diraja Zambry Bin Abd.Kadir.Hari ini saya sebagai penyokong setia parti ingin menulis satu surat buat datuk untuk dipertimbangkan tentang calon Dun Tronoh. Saya dan rakan yang lain merupakan ahli parti bn yang begitu terkejut dengan pengumuman calon Bn yang telah diumumkan semalam di bangunan Umno Perak.

 Kerana apa saya berkata sedemikian, untuk pengetahuan Datuk Seri calon parti yang kami sudah kenal sekian lama di Dun Tronoh iaitu MOKAN A/L SUPRAMANIAM dari Dun Tronoh merupakan calon yang kami anggap calon boleh menang.Kami penduduk di DunTronoh begitu kesal dgn pengumuman yang telah dibuat semalam. Untuk pengetahuan Datuk Seri ,hari ahad yang lepas parti komponen bn Batu Gajah telah mengadakan sidang media tentang calon yang akan bertanding.

Untuk pengetahuan Ds Zambry pada sidang media tersebut Dun Tronoh yang merupakan kerusi tradisi calon Mca telah di berikan pada calon Mic iaitu MOKAN A/L SUPRAMANIAM Yang menjadi persoalaan saya sekarang adalah kenapa calon Mca iaitu YIP SZE CHOY masih diletakkan sebagai calon di Dun Tronoh sedangkan kami amat berharaap MOKAN A/L SUPRAMANIAM yang juga merupakan calon Mic diletakkan di Dun Tronoh.

 Untuk makluman Datuk Seri, MOKAN A/L SUPRAMANIAM yang juga dirasakan akan mewakili calon Bn di Dun Tronoh merupakan calon yang kami anggap merupakan calon boleh menang , rapat pada awam serta dirinya dikenali dan disegani penduduk Di Dun Tronoh.Selain itu,semasa pemerintahan DAP di Tronoh kami banyak bergantung pada beliau untuk menyelesaikan masalah tempatan kami. Kami penduduk Dun Tronoh begitu merasakan dukacita kenapa Calon Pilihan Kami iaitu Mokan tidak dipertandingkan di Dun Tronoh.Saya dan rakan yang lain mungkin akan membuat undi protes kerana membantah calon yang kami harapkan dapat membawa suara kami tidak dipertandingkan.


 HARAP SURAT SAYA DIBACA OLEH PIMPINAN BN PERAK.KAMI DUKACITA DENGAN PENGUMUMAN CALON SEMALAM.HARAP MAKLUM Ahmad Ali Bin Buang Wakil Penduduk DUN Tronoh


sumber.. anak jati melaya blogsport.com

Panas!!! Foto Skandal Seks Artis Wanita Tersebar Di Internet!!!







Sungguh mengejutkan berita yang sudah beberapa lama berada dilaman blog yang boleh dikatakan 'Kerana Ingin Terkenal Tubuh Tergadai"

Kali ini, gambar lucah beberapa pelakon wanita Korea telah bocor ke tangan awam & sedang tersebar di internet.

Sebanyak 37 keping gambar kesemuanya tersebar yang melibatkan selebriti A & B-list dari saluran 107G Korea.

Salah seorang yang terlibat dalam skandal seks kali ini adalah Jang Ja-Yeon (gambar) yang mati bunuh diri pada usia 26 tahun sekitar Mac 2009.






Jang Ja-Yeon sempat meninggalkan beberapa nota menyatakan beliau di’paksa mengadakan hubungan seks hampir ratusan kali dengan orang dalaman industri hiburan Korea untuk peluang muncul di kaca televisyen.

Menurut maklumat, hampir 60% aktress di Korea terpaksa menjalani ‘ujibakat khas’ ini dan aktiviti ini memang di’ketahui ramai dalam industri hiburan sana.


SUMBER...

Anak Jati Malaya: PANAS Terik !!!Papa Gomo Terus Buat Kejutan, Siar ...

Anak Jati Malaya: PANAS Terik !!!Papa Gomo Terus Buat Kejutan, Siar ...: Sewaktu Gua membelek blog membe gua,Gua terjumpa satu artikel tentang seorang pemimpin.  Di bawah ini adalah klip yang disiarkan oleh p...

Artis Wanita Sertai Parti Lucah Dan Menghisap Ganja Tersebar!!!






mana lagi mahu tersebar gambar gambar sebegini kalau bukan di’internet. Ciptaan Yahudi kapitalis yang sentiasa mahu sesatkan umat manusia. #LOL


Hari ini, satu set gambar yang di’dakwa memaparkan gelagat seorang artis wanita Malaysia mula tersebar dan menimbulkan spekulasi tentang identiti sebenar beliau.


Gambar ini mula di’paparkan di MyArtis.com yang mendakwa menerima’nya menerusi sebuah kiriman e-mail serta tidak ada menyertakan apa apa clue tentang identiti artis wanita ini.


Beberapa keping gambar yang ada jelas menunjukkan perilaku yang kurang sihat terjadi di parti liar ini termasuklah hubungan seks dan aktiviti menghisap ganja.


Dan, tidak dapat di’pastikan sama ada kejadian ini berlaku di bulan Ramadhan atau sebelum ini — apa pun, jika benar artis wanita ini terlibat, ini satu contoh yang tidak baik. - Roti Kaya






"Saya Tak Kisah Skandal Seks Oral Azmin, Azmin Pun Tak Pernah Ambil Kisah Skandal Saya-Anwar" Itu Yang Cuba Dimaksudkan Shamsidar?






“Saya tak kisah pun dengan video tu, yang penting hidup saya bahagia” demikianlah khabarnya perkataan yang terkeluar dari mulut isteri Azmin Ali iaitu Shamsidar Taharin.





Menurut sumber, ungkapan tersebut terkeluar apabila beberapa teman rapat menanyakan tentang isu panas berkaitan video lucah yang dikaitkan dengan Azmin.


Walaupun agak terkejut dengan pertanyaan tersebut, namun Shamsidar dikhabarkan masih mampu mengawal perasaan sambil menganggapnya sebagai satu lagi dugaan.


Petikan gambar dari video seks yang dikaitkan Azmin dengan seorang wanita lain dikatakan mula tersebar dalam beberapa blog sejak 30 April lalu dan menimbulkan kegemparan kepada masyarakat selepas kecoh dengan video terkini yang dikatakan membabitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Nak tau lebih lanjut KLIK SINI


Mulut Cakap Berubah.



                            Dia ajak rakyat supaya buat perubahan.



Adakah dia telah merubah taktik murahannya untuk dapatkan simpati rakyat?



AZLI SHUKRI TODAY: Akhirnya..HarakahDaily Kena Saman

AZLI SHUKRI TODAY: Akhirnya..HarakahDaily Kena Saman: Akibat daripada kemaruk untuk mempertahankan Mustafa Ali dan melanyak UMNO secukup rasa - akhirnya HarakahDaily terima padah.   Kua...

AZLI SHUKRI TODAY: Panas! Sayuti Omar Dedah Kucar-Kacir Pemilihan Cal...

AZLI SHUKRI TODAY: Panas! Sayuti Omar Dedah Kucar-Kacir Pemilihan Cal...: Malam nanti PAS akan mengumumkan calon-calon untuk kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) dan parlimen di Kelantan. Daripada 45 kerusi DUN,...

KEJUTAN! ANALISA APPLIKASI GRAB & ADOBE FILTER JAWAB ISU VIDEO MIRIP MUSTAFA ALI PAS!





Baca Lagi di Sumber





Artikel tentang video terlarang yang didakwa melibatkan seorang pemimpin tertinggi PAS. Analisis ini dilakukan oleh pihak yang mempunyai pengalaman di dalam bidang perfileman sejak tahu 1990.





Dan análisis beliau sudah pasti akan memalukan ramai pihak yang tiada pengalaman di dalam perfileman tetapi berlagak kononnya 'berjaya' membuktikan video itu palsu. Sungguh memalukan!


Anda baca artikel Kickdefella :

Saya membuat satu analisa berdasarkan pengalaman dan pengetahuan saya di dalam bidang perfileman semenjak 1990. Analisa ini saya buat tanpa membuat perbandingan dengan foto mana-mana individu.


Sample yang saya terima ialah di dalam bentuk DVD dan saya dapati mutu rakaman audio dan videonya adalah di dalam keadaan baik. Suara boleh didengar dan difahami perbualannya. Saya berpendapat video ini adalah satu rakaman yang telah dirancang dengan baik oleh individu atau kumpulan yang mempunyai pengetahuan asas tentang pencahayaan dan juga rakaman audio.


Saya berpendapat kamera ini diletakkan di satu sudut di sebelah bawah sebuah peti televisyen. Ini adalah satu pemilihan sudut yang bijak kerana perakam tahu pelaku di dalam video ini akan kerap menoleh ke arah peti televisyen, justeru wajah pelaku dapat terakam dengan sempurna.


Terdapat dua orang pelaku di dalam video ini. Seorang lelaki dan seorang perempuan. Walaupun hubungan diantara kedua-dua pelaku ini adalah tidak jelas, tetapi niat pertemuan mereka di dalam bilik tersebut adalah jelas, iaitu untuk melakukan hubungan seksual.


Durasi keseluruhan video ini adalah 11 minit 26 saat.


Saya telah membuat screenshot aksi-aksi di dalam video ini dan di failkan mengikut susunan dengan nama fail Fa 1-1 sehingga Fa 16-1. Saya juga membuat screenshot jarak dekat wajah pelaku dan dinamakan sebagai Fa E CU 1-2 sehingga Fa E CU 3-2. Screenshot dibuat menggunakan applikasi Grab oleh Apple.


Kemudian gambar-gambar dari video itu dibuka menggunakan Adobe Photoshop dan di ‘enhance’ menggunakan filter smart sharpen dan filter reduce noise. Di bawah adalah foto-foto mengukut susunan.


Secara keseluruhan saya berpendapat bahawa video ini adalah authentic dan tidak ada pengubahsuaian selain dari suntingan untuk memendekkannya. Suntingan yang dibuat adalah amat asas dan tidak menjelaskan atau mencemar kandungan video tersebut.

Tahukah Anda......?: The iPad 2 vs the iPad Mini

Tahukah Anda......?: The iPad 2 vs the iPad Mini: Despite releasing both a new iPad (the iPad 4) and the long-expected iPad Mini, Apple will continue to sell the iPad 2, giving customers ...

Tahukah Anda......?: Anak Murid Dajjal Dah Sampai Tambun Dahhhh......

Tahukah Anda......?: Anak Murid Dajjal Dah Sampai Tambun Dahhhh......: Sumber Ketua Srikandi PKR, Siti Aishah Shaik Ismail yang turut menjadi calon PKR Tambun semalam menyerlahkan sifat penipunya di...

AZLI SHUKRI TODAY: Analisis Terbaik Kickdefella : "Saya Pilih Jadi Pe...

AZLI SHUKRI TODAY: Analisis Terbaik Kickdefella : "Saya Pilih Jadi Pe...: Analisis terbaik daripada Kickdefella untuk mencari kebenaran siapakah lelaki yang melakukan aksi seks yang kononnya mirip seorang pemimp...

Media Kanada Sahkan Anwar Dalang



malaysian air force


Image: Malaysia has called in air support and armor to confront a bizarre terrorist invasion in its eastern state of Sabah.


The West’s woeful, irresponsible coverage of a burgeoning region-wide destabilization, fits in nicely with its coverage of US-Saudi funded/armed terrorism around the world, including in Syria where US-funded terrorists of the so-called “Free Syrian Army” have just taken dozens of UN peacekeepers hostage in the Golan Heights – just days after the US announced it would fund the terrorists further, to the tune of $60 million and the West’s Arab partners have just granted the terrorist faction Syria’s seat at the “Arab League.”




Terrorists are US-Saudi Funded Extremists – Part of Engineered Destabilization.




While the West pleads ignorance over the identity of the militants held up in the jungles of Malaysia’s Sabah state, the militant organizations themselves have declared thousands more in reinforcements are being arranged in the Philippines to join and exasperate the conflict. The Free Malaysia Today newspaper reported in its article, “10,000 Tausugs to sail to Sabah,” that :


Thousands of Tausug from Basilan, Sulu and Tawi-Tawi have sailed to Sabah to reinforce members of the so-called royal army of the sultanate of Sulu who are fighting it out with Malaysian security forces, a Moro National Liberation Front official said Tuesday.


The Moro National Liberation Front (MNLF) of course, is one of several of Al Qaeda’s franchises in Southeast Asia, and spun off the notorious terrorist organization, Abu Sayyaf, a US State Department-listed foreign terrorist organization with direct ties to Al Qaeda.


The Philippines’ terrorist organizations, located amongst the country’s southern islands have long held ties to Al Qaeda and receive funding and support from Saudi Arabia. AFP reported in their 2010 article, “WikiLeaks: US suspected Saudi ambassador to the Philippines of terror link,” that:


The United States suspected a Saudi Arabian ambassador to the Philippines of potential involvement in funding terrorists, according to US diplomatic cables released by WikiLeaks this week.


The report would also state:


Francis Townsend cited Waly’s intervention to secure the release of two members of an Islamic charity detained in the Philippines, the cable showed.


The group was suspected of funnelling funds to Al-Qaeda-linked groups based in the southern Philippines.


It continued stating:


The February 24, 2007, US embassy cable named the charity suspected of terror financing in the Philippines as IIRO, which stands for the International Islamic Relief Organisation.


Intelligence agencies have said IIRO was set up by Muhammad Jamal Khalifa, a brother-in-law of Al-Qaeda chief Osama bin Laden.


The report concluded by stating:


Overall, the WikiLeaks cables singled out Saudi Arabia as the key source of funding for radical Islamist groups including Al-Qaeda, the Taliban, Lashkar-e-Taiba and Hamas.


Saudi Arabia is of course is the chief financier of Al Qaeda, and is currently leading efforts to fund, arm, and fill the ranks of Al Qaeda’s franchises from Mali and Libya, to Syria and Iraq. A multitude of reports from across the West have identified Saudi Arabia as the lynch pin in Al Qaeda’s global terror campaign, including the US Army West Point Combating Terrorism Center.


Its reports “Al-Qa’ida’s Foreign Fighters in Iraq” and “Bombers, Bank Accounts and Bleedout: al-Qa’ida’s Road In and Out of Iraq,” identify a vast terrorist network maintained by the Saudis that recruits, arms, and funds terrorists from across the Muslim World, and can funnel a mercenary army into any desired nation. At the time, the desired nation was Iraq. In 2011, it was Libya. Today it is Syria. The same network that US soldiers fought in Iraq is verifiably in use today, in support of US regime-change operations in Syria.





And while it is acknowledged across even the Western mainstream media that Saudi Arabia is a notorious state-sponsor of terrorism, including the terrorists allegedly behind the September 11, 2001 attacks that left 3,000 Americans dead, the US has had a decades-long, deep economic and military relationship with the despotic Arabian autocracy.


The US maintains permanent military bases inside Saudi Arabia, funds the Saudi military, and has recentlyconcluded the largest arms deal in US history with the Saudis. Additionally, Saudi Arabia’s brutally repressive internal security apparatus is a creation of US advisers and operators.


The Saudi royal family and the elite amongst the US corporate-financier Fortune 500, have maintained deep financial and political ties as well. Saudi Arabian corporate-financier interests (run by the royal family) are tied directly to Wall Street and London via conglomerations like the US-Saudi Arabian Business Council and representation upon the JP Morgan International Council (Khalid Al-Falih of Saudi Aramco, amongst the highest valued companies on Earth).


This also includes the Bin Laden family, whose multi-billion dollar Saudi Binladin Group is an active member of the US-Saudi Arabian Business Council and plays a central role in deciding bilateral policy for the benefit of collective US-Saudi corporate-financier and corresponding geopolitical interests. At one point, the Bin Ladens and the Bush family sat around the same table, as both families were involved in the equity firm, Carlyle. In fact, Bush and Bin Laden family members were clicking champagne glasses together in Washington on 9/11, an event that would make both families immensely rich in the coming decade.


It is clear, most acutely in Libya and Syria, that the use of Saudi Arabia’s global Al Qaeda mercenary army serves both Saudi Arabia’s interests as well as Western geopolitical ambitions, including to exact regime change around the world. And it just so happens that the West and Saudi Arabia both seek regime change in currently Russo-Iranian-Chinese friendly Malaysia.








West Attempts to Install Client Regime in Malaysia




The West has been propping up Malaysian opposition candidate Anwar Ibrahim for years.


Anwar Ibrahim, head of Malaysia’s opposition coalition, which includes the Malaysian Islamic Party (PAS), has spent a lifetime in the service of Western interests. Anwar Ibrahim was Chairman of the Development Committee of the World Bank and International Monetary Fund (IMF) in 1998, held lecturing positions at the School of Advanced International Studies at Johns Hopkins University, was a consultant to the World Bank, and a panelist at the Neo-Con lined National Endowment for Democracy’s “Democracy Award” and a panelist at a NED donation ceremony - the very same US organization whose subsidiaries are funding and supporting Bersih, a faux-pro-democracy Western-funded street movement that in fact was created by, and in the service of Anwar Ibrahim’s political ambitions.


Bersih’s street activism fits into a global pattern of Western-backed “color revolutions,” where meddling in sovereign nation’s political processes to install Western-client regimes is disguised as “democracy promotion.”


Anwar Ibrahim’s affiliations with Malaysian “Islamists,” the already active political subversion his US State Department-funded Bersih movement is sowing in Malaysia’s streets, and his Western backers’ habitual support for terrorism internationally as a geopolitical tool, raises the possibility that his opposition movement is complicit in the conveniently timed militant destabilization Malaysia now faces, only months before 2013′s general elections.


This may be why the Western media refuses to properly cover an otherwise very noteworthy conflict. The fact that these militants are emanating from long-time US ally, the Philippines, and the Philippines’ current role in assisting the US “pivot” towards Asia, and more specifically facilitating a proxy confrontation with China, illustrates the greater regional implications at play. The US intends to install client regimes in Myanmar led by Aung San Suu Kyi, Thailand led by Thaksin Shinawatra’s despotic political dynasty, and in Malaysia led by Anwar Ibrahim. Together, this front will then be turned against Chinese interests as part of a long-planned desire to encircle and contain China.


It will be done so under ASEAN and at the cost of Asia’s stability and prosperity.


The future of Asia hangs in the balance, and therefore conflicts like Malaysia’s battle against armed extremists in Sabah may not be covered by the Western press, but it must be covered by the alternative press. The unhinged insanity that is now spilling blood on Malaysia’s shores, also represented by the West’s proxy Anwar Ibrahim and his attempts to provoke street protests against the ruling government, illustrates just how dangerous the current Anglo-American international order is, and how far its reach extends.


We must identify the corporate-financier interests driving this agenda, – interests we most likely patronize on a daily basis, and both boycott and permanently replace them to erode the unwarranted influence they have used, and will continue to use against people the world over.


Sumber Mymassa

AZLI SHUKRI TODAY: Jangan Khuatir.. Sudah Ada Tempat Untuk yang Tidak...

AZLI SHUKRI TODAY: Jangan Khuatir.. Sudah Ada Tempat Untuk yang Tidak...: Datuk Dr Hassan Ali antara nama yang bakal mengisi jawatan senator setelah BN kembali berkuasa menguasai Malaysia dan negeri-negeri yang ...

Giler sprea !! X Banduan izin kan rakan menjamu isterinya pada siang hari saja..



gambar hiasan.




ALOR GAJAH - Seorang bekas banduan melakukan perjanjian gila dengan membenarkan rakannya mengadakan hubungan sulit dengan isterinya sendiri.

Lelaki berusia lingkungan 30-an itu membuat perjanjian itu selepas isterinya melahirkan anak luar nikah yang kini berusia lima tahun, hasil hubungan sulit dengan rakannya itu ketika dia menjalani hukuman penjara selama tujuh tahun.

Mengikut perjanjian mereka, rakannya itu dibenarkan berjumpa isteri dan anaknya, pada sebelah siang sahaja. Bagaimanapun, perjanjian tersebut memakan diri apabila rakannya melanggar syarat itu. Akibatnya mereka bergaduh hingga membawa kepada pertumpahan darah, awal pagi kelmarin.

Dalam kejadian kira-kira 1 pagi itu, bekas banduan terbabit naik angin dan menetak rakannya dengan parang di rumahnya di sebuah taman perumahan, dekat sini, apabila mendapati rakannya itu berjumpa isterinya untuk melakukan hubungan seks pada sebelah malam.

Menurut sumber, rakan lelaki berkenaan datang ke rumahnya pada sebelah malam dalam keadaan mabuk, sambil membawa parang.

“Kedatangan rakannya itu menyebabkan bekas banduan berkenaan berang sehingga berlaku pergelutan menyebabkan parang yang dibawa rakannya terlepas. Bekas banduan itu kemudian merampas parang berkenaan lalu menetak kepala rakannya dan melibas di leher.

“Pergaduhan itu menyebabkan jirannya terjaga apabila terdengar bunyi hentakan pada dinding dan jeritan kuat, sebelum bertindak menghubungi polis," katanya. Ketua Polis Daerah Alor Gajah, Superintendan Umar Ali Saifuddin Shaharuddin berkata, rakan lelaki itu yang cedera parah, dihantar ke Hospital Alor Gajah oleh anggota peronda polis, sebelum dirujuk ke Hospital Melaka.

"Mangsa cedera parah menerima sembilan jahitan di kepala, selain tujuh jahitan di leher. Lelaki yang menetaknya sudah ditahan polis dan kes berkenaan disiasat mengikut Seksyen 326 Kanun Keseksaan,” katanya. - Sinar Harian

Gambar hiasan




Artis Seberang tayang body?.....





Macam macam cara kerenah artis zaman sekarang, 
nak goda saper sebenar nya tu?   
untuk datuk datuk pekatun ker?....

BONGKAR!!!...Skandal Abby Gedik RM50,000 di London




Bekas pelakon ini boleh dikategorikan antara wanita nakal,bermulut jahat, merelakan dirinya jadi alat untuk memecahbelahkan industri dunia hiburan tanah-air dan janda Norman Hakim ini perlu diajar supaya tidak menjadi telunjuk lurus tetapi kelingking berkait dan kalau mahu bertaubat sekalipun taubatlah sepenuhnya dan jangan berlakon sebagai orang baik-baik sedangkan hakikatnya Abby bagaikan menyembunyikan `kejalangannya’ baik dari tutur kata serta perbuatannya.

Saya ingin memberikan peringataan kepada Abby Abadi bahawa saya tahu apa yang berlaku di London baru-baru ini dan dengan siapa Abby ke sana. Siapa VVIP yang menaja segala perbelanjaan. Abby ke London yang pada mulanya hanya berbekalkan satu beg tetapi pulangnya ke Malaysia dengan enam beg dan beg-begnya dibawa oleh private jet balik ke Malaysia.Dan apa kerja yang Abby lakukan hingga dapat bayaran RM50,000 selama seminggu?Takkan menyanyi ataupun berceramah di London hingga dapat bayaran sedemikan besar jumlahnya.

Ini peringatan kepada Abby,Jika beliau tidak menghentikan keceluparannya mempermainkan agama,mengadu domba serta memberikan tafsiran agama yang bukan-bukan,saya akan menelanjangi satu persatu topeng-topeng munafik yang sedang dipakai oleh Abby ketika ini.

Kita tidak mahu mendedahkan pada setiap persembahan pentas sebelum ini beliau sering sebilik dengan teman lelakinya malah sering meminta penganjur menyediakan bilik bersebelahan bila mereka ada pertunjukan pentas secara bersama tetapi kita juga ingin tahu wang siapa sebanyak RM20,000 yang Abby minta bagi menjayakan majlis harijadi anaknya.Tidak cukup RM50,000 di London! Rumah Kedai di Taman Melawati itu pun kita tahu datang daripada siapa?Jangan berselindung di sebalik penjualan jubah sedangkan hakikat sebenar ada yang tahu puncanya.

Ini juga akan didedahkan sekiranya Abby tidak bertaubat dan meminta maaf kepada rakan-rakan yang beliau kafir serta sesatkan selama ini.Jangan tunjuk baik sangat Abby! Jangan selak kain orang lain kalau kain sendiri koyak rabak! Jangan satu jari menuding kepada orang lain sembilan jari lagi menuding ke diri sendiri..!

Kalau beliau betul sudah insaf, bertaubat dan ingin menjadi muslimah sejati yang diredai Allah dunia dan akhirat,Abby tidak akan memilih jalan sesat begini hingga segala tutur kata terutama sekali dalam Twitter dan juga berceramah, penghinaan demi penghinaan dilemparkan kepada orang yang tidak menyokong beliau.

Kita sedar artis ini semakin sesat dalam dunia yang beliau sedang ciptakan dan itu urusan beliau kalau mahu sesat sekalipun tetapi mengajak orang lain agar sesat sama sesuatu yang cukup bertentangan apatah lagi kita pun tidak tahu siapa guru agama janda yang sedang didakwa orang ramai sebagai tengah meroyan ini.

Abby belum putih sepenuhnya dan nilai taubat yang sedang beliau laung-laungkan ketika ini sama sahaja dengan nilai perjuangan PAS parti yang Abby dokong penuh dengan kehanyirannya yang tersendiri malah Abby juga sama dengan para pejuang PAS lain yang menggunakan agama untuk menutup kebejatan moral masing-masing. Dan pejuang PAS kononnya seperti Abby inilah yang diusung ke hulu ke hilir bagi dijadikan agen memecahbelahkan orang muda.

Jadi kepada Abby,kita pesan sekali lagi.Hentikan segala keceluparan,kebodohan serta kebiadapan ini sekiranya tidak mahu topeng yang sedang menutupi wajahnya ketika ini terbuka satu persatu.


KM : Gua memang dah lamer anti minah gedik ni, memang tak bole percaya punyer...ikuti kisah lebih pedas di laman otai ni iaitu http://sanggahtokjanggut.blogspot.com