Sunday, April 7, 2013

Abby Semakin Sangap Setelah Sekian Lama Tidak Disetubuhi




JERING Daily 

abby-abadi-hot

Semakin lama Abby menjanda semakin menjadi-jadi pula perangainya. Ntah apa hidayah lagi yang belum sampai kepadanya sehingga dia jadi begitu. Mungkin hidayah dibukakan pintu hati agaknya.

Semenjak Abby mendapat hidayah memakai tudung, semakin ramai pula peminatnya meninggalkan bekas isteri Norman Hakim ini. Kenapa ia jadi begitu?

Mereka meninggalkan Abby bukan sebab dia kini bertudung tetapi disebabkan kelakukan serta tuturkatanya yang tidak melambangkan ciri-ciri muslimah sejati sejak menjadi ahli seumur hidup sebuah parti politik yang kononya ingin memartabatkan Islam.

abby-kutuk-tunm

Atau mungkin juga akibat sudah terlalu lama tidak merasai nikmat bersetubuh sejak diceraikan Norman, Abby mencari cara mudah untuk melepaskan nafsu amarahnya di laman sosial dan di pentas ceramah menghentam sesiapa sahaja yang tidak sebulu denganya sambil mendapat pertolongan dari syaitan yang 'berserban'.

Melalui sikapnya yang gedik, perasan bagus dan tabiat suka mengutuk serta menghina orang lain sampai terlupa bahawa dirinya bertudung, Abby akan menyebabkan PAS yang telah sedia busuk kini akan bertambah busuk lagi.Syabas Abby..



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.