Google+ Followers

Saturday, April 13, 2013

GEMPAR #GE13 : Pendedahan Bekas Naib Pengerusi DAP Sahkan Latihan 'Pengkhianat' Di Negara Jiran.



Bekas Naib Pengerusi DAP, Tunku Aziz dedahkan rancangan jahat parti pembangkang dan NGO B****H yang mahu mewujudkan kekacauan semasa hari pengundian. Menurut beliau lagi, simulasi untuk mewujudkan kekacauan ini telah dilakukan di beberapa tempat.




Mengimbau kembali pada Jun 2012, MyMassa dan AIDC pernah mendedahkan persediaan B****H di negara jiran untuk mewujudkan kekacauan melalui PACABA di negara tersebut.

Namun pihak B****H menggunakan akta yang diwartakan di Amerika Syarikat (The Digital Millennium Copyright Act (DMCA)) untuk menghalang pendedahan MyMassa. Oleh yang demikian, artikel tersebut terpaksa ditarik balik kerana mempunyai gambar dari laman FB yang terbabit.

MyMassa berterima kasih kepada akhbar Utusan kerana sempat memaklumkan kepada rakyat Malaysia melalui artikel berikut :

Pendedahan ini, jika benar, cukup memeranjatkan!

Oleh Zaini Hassan
BENARKAH ada sebuah negara atau beberapa negara yang mahu mengucar-kacirkan pilihan raya Malaysia kali ini?

Benarkah mereka mahu mengubah dan menumbangkan secara sistematik kerajaan yang ada ini, kerajaan tonggak Melayu yang telah memerintah selama 54 tahun?

Benarkah mereka terlalu cemburu dengan kemajuan Malaysia ini yang mungkin akan menyaingi mereka dalam beberapa segi?

Benarkah selagi kerajaan Malaysia di bawah pemerintahan sekarang masih wujud, selagi itulah mereka akan merasa tidak selamat dan selesa?

Saya cukup terkejut membaca pendedahan melalui fail wikileaks oleh sebuah blog mymassa dan AIDCNews yang mendedahkan mengenai cubaan satu kuasa asing di rantau ini yang cuba sedaya upaya untuk mempengaruhi rakyat negara ini menentang kerajaan semasa, atau menyokong pihak pembangkang atau cuba membantu apa yang boleh untuk menumbangkan kerajaan yang ada ini.

Saya berharap pendedahan itu tidak akan disembunyikan oleh pihak berkuasa, tetapi didedahkan dan dibongkarkan kepada pengetahuan umum. Malaysia sering kali mahu menjaga hati orang lain, jiran-jiran tetangga, kononnya atas semangat serantau ASEAN, tetapi negara lain sering kali tidak mengendahkannya. Malaysia pada dasarnya cukup baik dengan jiran-jiran.

Namun dengan pendedahan blog itu, jika benar, maka ia adalah sesuatu yang cukup mengejutkan. Jikalau ia benar, Kerajaan Malaysia tidak boleh membiarkan ia berterusan. Saya hairan mengapa kerajaan yang dimaksudkan tidak respons pun kepada pendedahan oleh mymassa itu yang kini telah menjadi bacaan umum.

Menurut pendedahan itu bertajuk: BREAKING NEWS: 3 NAMA DIPLOMAT S******** DIDEDAHKAN. Ia boleh baca di sini: http://mymassa.blogspot.com. Ia turut mendedahkan nama-nama diplomat negara itu.

Selain itu, blog itu turut mendedahkan satu lagi perbuatan oleh negara jiran berkenaan yang dikatakan cuba mengucar-kacirkan pilihan raya negara ini dengan kononnya, melatih rakyat negaranya terlibat dalam proses pilihan raya negara ini. Saya kurang pasti bagaimana caranya ia akan dilakukan, tetapi satu lagi pendedahan dari fail wikileaks itu juga cukup memeranjatkan.

Gambar-gambar turut didedahkan menunjukkan belia-belia negara itu dilatih mengenai proses pilihan raya negara ini. Pendedahan itu bertajuk: Wikileaks : Gambar Persediaan S******** Mengkucar-kacirkan Pilihan Raya Malaysia. Ia boleh dibaca di sini: http://mymassa.blogspot.com juga.

Maaf, saya tidak tahu benar atau tidak maklumat ini. Biarlah pihak berkuasa menyiasatnya dan kita juga mahu mendengar penjelasan daripada kerajaan negara itu.

Berikut ialah antara petikan daripada blog itu:

Akhirnya AIDCNews mendedahkan tiga nama diplomat asing yang menceroboh hal ehwal negara kita. (Cuit tidak akan mendedahkan nama-nama itu. Baca sendiri dalam blog itu).

Kita meminta supaya pihak kerajaan memandang serius perkara ini dan memanggil duta negara tersebut dan menghantar nota bantahan.

Sebagai tiang penting dalam parti, Pergerakan Pemuda UMNO diharap turut menghantar surat bantahan dan membuat bantahan di hadapan Kedutaan S********. Campur tangan secara terang-terangan yang dilakukan oleh para diplomat mereka tidak boleh diterima. Para NGO seperti Perkasa, Pekida dan sebagainya perlu maju ke hadapan!

Dahulu kita ada Singa UMNO Allahyarham Syed Albar yang amat menakutkan Lee Kuan Yew itu, dan juga Allahyarham Datuk Harun Idris yang merimaskan DAP. Kini, walaupun Ketua Pergerakan Pemuda UMNO YB Datuk Khairy Jamaludin menggunakan pendekatan steady, smart dan bijaksana, namun bantahan perlu juga dibuat di Kedutaan S********.

Jika tiada sesiapa membuat bantahan, S******** akan kata macam-macam. S******** akan kata Polis Malaysia lembik, Undang-Undang Malaysia senang dilanggar, Lihatlah Slide Sukarelawan *** di atas sedang mengkursus sukarelawan *** untuk membantu DAP dalam PRU13 nanti! Ini gambar-gambar penting http://mymassa.blogspot.com.

Isu keselamatan negara perlu tiada kompromi. Jika diplomat-diplomat itu melakukan perkara yang sama di Indonesia atau Thailand agaknya apakah nasib mereka itu?

Saya berhenti di sini dulu.

Jika benarlah pendedahan itu, saudara-saudara fikir-fikirlah sendiri mengapa mereka ini terlalu mengidamkan Malaysia yang indah, makmur dan sejahtera ini.

MyMassa harap rancangan jahat pihak-pihak yang mahu mewujudkan kekacauan di negara yang tercinta ini gagal. Jika sebelum ini mereka menafikan, tetapi kali ini perkara ini didedahkan oleh bekas pemimpin pembangkang sendiri! Kalau tuduhan Tunku Aziz tidak benar, mengapa pembangkang tak saman beliau?

*Mari sama-sama kita doakan agar keamanan dan kesejahteraan Malaysia sentiasa terpelihara dari anasir-anasir luar yang sanggup melakukan apa sahaja untuk berkuasa. Jangan lupa untuk sebarkan maklumat ini supaya lebih ramai rakyat negara ini tahu niat jahat mereka.

Sah Anwar Terlibat Insiden Lahad Datu


Akhbar-akhbar antarabangsa seperti Reuters, Manila Times dan sebagainya terang dan jelas melaporkan penglibatan Anwar. Jika Anwar tidak terlibat, mengapa Takut dan Menggelabah menafikannya. Adakah Anwar menafikan menghantar Tian Chua 4 bulan dulu?

Anwar memang Pengkhianat jika benar dakwaan reuters ini dan masa kan pokok akan bergoyang kalau tak ditiup angin!!!. Bukan kes Lahad Datu sahaja yang menjadi tanda tanya Admin malah, Anwar mengkhianati agama Islam dengan menjual Kalimah Allah walaupun Tuan Guru Dr. Haron Din menolak mentah-mentah!

Kemarahan rakyat Malaysia di Lahad Datu meluap-luap apabila akhbar-akhbar antarabangsa di Filipina dan Reuters mengesahkan Penglibatan Anwar dalam insiden di Lahad Datu.

Akhirnya, episod ini berakhir dengan Pahlawan Negara kita mati hasil rundingan Gelap Anwar dan Tian Chua!

AlFatihah kepada Pahlawan Negara kita yang gugur di Lahad Datu.identiti serta pahlawan kita yang cedera dan meninggal dunia hari ini ada di sini sila klick

http://pendekarmelayu-pejuangbangsa.blogspot.com/2013/03/agensi-reutersmanila-times-dan-akbar2.html

By kelab penyokong PM



PANAS! Video Yang PAS Nak Sorok dari Pengundi Islam Menjelang




Kita memang tahu PAS sanggup buat apa sahaja untuk undi.

Tapi kalau dah sampai tahap macam ni, adakah orang Islam boleh terima?

*Bayangkan kalau UMNO yang buat. 7 hari 7 malam PAS akan jaja cerita ni atas pentas ceramah.

Dendam PKR, Video Skandal Terlarang Bekas Menteri BN Tersebar #GE13



Malam tadi politik negara digegarkan oleh video yang dikatakan milik pemimpin tertinggi pembangkang (Datuk M).

Barang baik ini milik siapa?

Seperti biasa, MyMassa suka untuk berkongsi sedikit sejarah politik tanah air. Ramai peminat politik tanah air mungkin terlupa  Datuk M pernah menjadi Timbalan Menteri Sains, Teknologi dan Alam Sekitar pada tahun 1977. Ketika itu PAS menyertai UMNO dan BN sebagai Kerajaan Perpaduan.

Dari permulaan penglibatannya dalam politik, bintang politik Datuk M cerah dan tidak pernah ketinggalan menjawat jawatan penting sama ada dalam parti atau Kerajaan. Semasa PAS memerintah Terengganu, pemimpin tersebut menjadi EXCO Kanan Kerajaan Negeri. Jawatan terkini Datuk M adalah Setiausaha Agung Parti Pembangkang.

Oleh kerana terlalu lama ditampuk kuasa, ianya menjadikan pemimpin tersebut BONGKAK KUASA (Arrogance of Power). Jarang baginya untuk mendengar pendapat atau nasihat orang lain kecuali Presiden partinya.

Umum mengetahui bahawa Terengganu didominasi oleh PAS sebagai pemimpin pembangkang terkuat di negeri tersebut dan PKR baru wujud selepas tercetusnya REFORMASI. Maka dalam konsep perkongsian kuasa, PAS terpaksa menyerahkan beberapa kerusi kepada PKR secara terpaksa.

Apa yang berlaku dalam persediaan PRU 13, PKR Terengganu mula mahukan kerusi lebih. Perkara ini menyebabkan kemarahan PAS Negeri tersebut. Antara pemimpin yang menjadi batu penghalang kepada PKR untuk bertanding lebih banyak kerusi adalah Datuk M. Tidak dinafikan pemimpin PKR Terengganu merupakan orang-orang kuat dalam parti tersebut seperti Azan Ismail (Bekas MP Indera Mahkota), Rafizi Ramli (Pengarah Strategik) dan Fariz Musa (Timbalan AMK). Untuk menghalang pemimpin-pemimpin PKR ini, Datuk M telah menggunakan Presiden partinya untuk memberi amaran secara terbuka kepada PKR supaya jangan curi kerusi PAS.


Kerana PAS Terengganu terlalu degil dan tidak mahu menyerahkan kerusi kepada PKR, maka beberapa pemimpin tersebut terpaksa bertanding di luar Terengganu. Fariz Musa diarahkan untuk bertanding menentang DS Najib di Pekan dan Rafizi pula terpaksa ke Parlimen Pandan. Nasib Azan Ismail sebagai Ketua PKR Negeri masih terumbang ambing.

Oleh kerana terlalu terdesak kerana penamaan calon tinggal beberapa hari lagi, PKR terpaksa mengambil langkah drastik untuk menghapuskan Datuk M. Maka video yang sudah lama berada di tangan mereka mula disebarkan bagi menjatuhkan Datuk M.

Ringkasan Kes.

Pada 11/4/2013 jam lebih kurang 0745 hrs semasa pengadu bersama-sama KPL/S 14656 sedang menjalankan Tugas Rondaan MPV Kawasan pentadbiran Balai Polis Kg.Raja Besut Terengganu telah terima arahan daripada Bilik Gerakan IPD Besut untuk menjalankan pemeriksaan di Kampung Alor Lintang 22200 Kg.Raja Terengganu kerana terdapat maklumat orang awam menjumpai sampul surat yang mengandungi cakera padat berunsur lucah. Hasil pemeriksaan di hadapan pintu pagar di kawasan Perumahan Lorong Sekolah dan Lorong Hidayat Kg.Alor Lintang 22200 Kg.Raja Terengganu telah menjumpai (16) sampul surat berwarna putih dan setiap sampul mengandungi (1) keping cakera padat video gambar lucah. Kemudiannya barang kes di bawa balik ke IPD Besut Terengganu bagi tindakan lanjut.

Siasatan: 
1) MO: Suspek ahli PKR Kuala Terengganu telah mengedarkan cd video tersebut ke kawasan perumahan Kg. Alor Lintang, Kg Raja, Besut, Trg.
(2) Hasil pemeriksaan Video tersebut adalah melibatkan seorang Ahli Parti Politik Setiausaha Agung Pas, Dato' M
(3) Video memaparkan seorang Perempuan disyaki bukan warganegara bersama (melakukan hubungan seks) dengan Dato' M. Durasi video tersebut hampir lebih kurang 11 minit 25 saat.
(4) Sebanyak (16) sampul putih, di dalam tiap-tiap sampul tersebut mempunyai (1) keping. Jumlah keseluruhan cd video adalah (16) keping.
Sunber : HAPRAK

Sebagai penutup, MyMassa nak tegaskan di sini bahawa kerana politik orang sanggup buat apa sahaja. Dalam politik, hari ini kawan, esok boleh jadi lawan dan itulah yang terjadi kepada Datuk M yang dianggap PKR sebagai terlalu BONGKAK KUASA dan tidak boleh tolak ansur dalam pembahagian kerusi.


Kepada pembaca yang mahu melihat video tersebut dengan jelas, boleh ke sini : HAPRAK

*Jangan lupa, Datuk M pernah tolak HUDUD. Kalau ikut cakap penyokong PAS, orang yang tolak HUDUD akan dilaknat. Ternyata benar, pemimpin mereka dahulu yang terkena laknat tersebut.



Pemimpin Pembangkang Dah Mula Berperang










Spender Wars. Episod I2013 |









Agak-agak pembaca siapa yang menang?


*Terpikir jugak MyMassa kenapa pemimpin tertinggi pembangkang suka pakai spender besar sampai nak pakai pun kena tebar dulu baru boleh sarung.

Panas !!Singapura skandal seks pelacur di bawah umur





Daripada Itali hinggalah ke Colombia dan Amerika Syarikat, isu skandal sex adalah paling popular buat masa ini. Mengejutkan pula apa yang berlaku di selatan tanahair, Singapura, negara yang membenarkan industri pelacuran itu turut bergelumang dengan skandal seks ini.





Kisah mengenai seorang gadis escort bawah berusia 17 tahun pada tahun 2010, yang menipu mengenai umurnya untuk berkhidmat di sebuah agensi pelacuran bakal mendedahkan permasalahan yang berangakai.





Ini termasuklah penglibatan beberapa pelanggan yang berjawatan utama di dalam kerajaan seperti pengetua sekolah yang terpaksa melepaskan jawatannya akibat dari perkhidmatan yang diberikan. Pengetua itu membayar $1000 untuk adakan hubungan seks dengan pelacur yang berusia 17 tahun.





Berikut adalah contoh iklan yang dipaparkan oleh agensi tersebut:



Chantelle
18 yrs old, Singapore Chinese
Student and Part Time Model
1.60m tall, 48kg, Cup C.

Bubbly girl. New to escort trade

Nuffnang Ads







Sumber mendedahkan nama sebenar gadis tersebut adalah Step dan beliau adalah pelajar di ITE. Lelaki-lelaki yang terlibat menyangkakan mereka melakukan hubungan seks dengan wanita berusia 18 tahun, tetapi akhirnya terkantoi apabila usia sebenar gadis itu baru mencecah 17 tahun




Sumber turut mendedahkan, 44 orang telah ditahan, termasuklah pengetua sekolah, pegawai bank, pegawai kerajaan, peguam dan ramai lagi akibat dari pembohongan yang dibuat oleh gadis ini.





Di Singapura, melanggan pelacur dibenarkan asalkan gadis tersebut berusia 18 tahun ke atas.



DAH GILA ULAMAK PAS NI.... Berzina Pun Boleh Dapat Pahala?



Memang dah Gila Ulamak dalam Pas ni. Berzina pun boleh dapat pahala? KLIK

Macamana manusia hipokrit ini boleh diangkat sebagai pemimpin dalam pas. Tak cukup dengan bini di rumah. Tak malu ke dengan anak anak dan cucu? Penat lelah ahli ahli datang dari segenap kampong datang nak dengar ceramah si parti munafik ni dan setiap kali lepas ceramah Tin tin milo berlegar legar untuk dipenuhkan atas dasar perjuangan islam kononnya. Tapi duit sumbangan itu rupa rupanya digunakan untuk melanggann pelacur. Memang sial la dia ni. Masuk pas tak semestinya dia amalkan islam sepenuhnya. Perjuangkan hudud juga tak semestinya dia takut pada dosa. Memang dasar lelaki sial yang suka cari perempuan sundal.....



Konspirasi Anwar Jatuhkan Mustapa Ali Untuk Menjatuhkan pas.




Ooo baru aku faham kes Mustafa Ali ni, laporan polis yang dikeluarkan di beberapa blog adalah kerana seorang ahli PKR yang kantoi ketika sedang menyebarkan video Mustafa Ali in action! Kisahnya mudah saja PKR nak bunuh PAS. KLIK SINI



Terutama sekali Anwar memang dendam dengan Mustafa Ali, ingat dulu Mustafa Ali kuat serang Anwar? Tetapi tiba-tiba ada satu masa tu dia sokong Anwar balik, kenapa agaknya? Mudah saja, Anwar dari zaman Mat Sabu beraksi dengan Normah " muka abang bau burit Mah" lagid ah biasa buat benda-benda macam ni.

Mana-mana ahlul politik yang tak ngam dengan dia maka dia akan pasanga perangkap! Kes Mustafa ALi pun sama la juga. Anwar suruh balaci dia edarkan video tu supaya dia boleh pegang telor PAS. Sebab di merata sekarang ni ahlul PAS dah mula naik benci ngan Anwar sebab banyak sangat skandal.

So Anwar nak balancekan dengan mengedarkan video ini, kununnya Anwar nak bagitau hangpa pun bukan alim mana, nampak pussy hangpa pun terkam! Pergghh sial la depa ni. Depa nak bunuh sesama sendiri pastu depa salahkan UMNO! Korang nampak tak?

Aku sertakan laporan polis yang telah aku ambil dari Haprak News dibawah ini:


Ringkasan Kes:

Pada 11/4/2013 jam lebih kurang 0745 hrs semasa pengadu bersama-sama KPL/S 14656 sedang menjalankan Tugas Rondaan MPV Kawasan pentadbiran Balai Polis Kg.Raja Besut Terengganu telah terima arahan daripada Bilik Gerakan IPD Besut untuk menjalankan pemeriksaan di Kampung Alor Lintang 22200 Kg.Raja Terengganu kerana terdapat maklumat orang awam menjumpai sampul surat yang mengandungi cakera padat berunsur lucah. Hasil pemeriksaan di hadapan pintu pagar di kawasan Perumahan Lorong Sekolah dan Lorong Hidayat Kg.Alor Lintang 22200 Kg.Raja Terengganu telah menjumpai (16) sampul surat berwarna putih dan setiap sampul mengandungi (1) keping cakera padat video gambar lucah. Kemudiannya barang kes di bawa balik ke IPD Besut Terengganu bagi tindakan lanjut.

Siasatan: 
1) MO: Suspek ahli PKR Kuala Terengganu telah mengedarkan cd video tersebut ke kawasan perumahan Kg. Alor Lintang, Kg Raja, Besut, Trg.
(2) Hasil pemeriksaan Video tersebut adalah melibatkan seorang Ahli Parti Politik Setiausaha Agung Pas, Dato' Mustaffa Ali.
(3) Video memaparkan seorang Perempuan disyaki bukan warganegara bersama (melakukan hubungan seks) dengan Dato' Mustaffa Ali. Durasi video tersebut hampir lebih kurang 11 minit 25 saat.
(4) Sebanyak (16) sampul putih, di dalam tiap-tiap sampul tersebut mempunyai (1) keping. Jumlah keseluruhan cd video adalah (16) keping.

So, itulah kisahnya. Anwar membalas dendam terhadap Tok Pa! Pehtu dia akan salahkan UMNO macam biasa, ada bebal nak mampos punya manusia pun percaya la kisah Anwar! Video Azmin belum keluar lagi, baru keluar gambar-gambar saja dah kecoh kata kerja UMNO pada hakikatnya itu adalah kerja Kalid Gagap!

Ingat lagi Kalid Gagap jumpa video camera dalam opis dia? Itu kerja Azmin nak kenakan Kalid Gagap yang mungkin gemar melakukan aksi di dalama pejabat! So depa ni nak bunuh sesama sendiri pastu bila meletop depa salahkan UMNO. AKu ceritakan secara ringkas dan straight to the point. Aku tak suka nak pusing-pusing cerita! 

Modus operandi mereka sama, aku percaya lagi banyak video akan keluar. Video Nurul Izzah akan diedarkan oleh PKR sendiri, kununnya untuk mencari simpati (kan ke hari tu si muka bulan Saifuddin Nasution kata Nurul Izzah pun ada video seks?), yalah dulu kan Eli Wong terkangkang dan berzina ngan budak melayu pastu muslimah PAS jumpa Eli, peluk cium dia dan hantar ke Kelantan untuk jumpa Nicky Ajis untuk diampunkan dosa dia?

So bila depa keluarkan video Nurul Izzah nanti, maka dia akan dapat simpati la, takkan la free thinker macam Eli Wong yang boleh dapat keampunan Nicky Ajis, Nurul yang dikata bersihd an cumel lotey takleh dapat SIMPATI? Yalah, sebab hal dia berzina sudah jadi public, kiranya perempuan suci terakhir ini akn mendapat simpati yang banyak dan terus menang dengan cemerlang, gemilang dan terbilang kat Lembah Pantai!

Nurul kalau nak lawan cara gentle, dia tau dia confirm kalah punya sebab dia tak pernah pun membantu penduduk di Lembah Pantai! Kalau ditakdirkan Raja Nong Chik yang banyak membantu penduduk sana  bertanding kat Lembah Pantai, confirm Nurul Izzah bungkus, tak caya, tanya orang Lembah Pantai sendiri!

Makanya cara mudah untuk menang dan sekaligus pertahankan kerusi MP Lembah Pantai adalah dengan menjual SIMPATI! Mudah saja, edar video seks dia dan mintak simpati rakyat! Ada la nanti keluar fatwa baru Nicky Ajis yang akan marah si pengedar dan bukan si pelakunya! 

Dasyat wei game depa ni, sanggup buat apa saja demi nak menang undi. So korang di Lembah Pantai nanti bila nak undi Nurul Izzah maka kena ingat,  korang akan mengundi betina bebal yang tak pandai buat kerja tapi pandai main wayang je. Sebelum nak simpati kat jenis manusia takdak moral ni, lebih baik korang muhasabah diri ok?

Jangan la kita diperbodohkan oleh manusia durjana seperti mereka ini. Mereka kata UMNO rasuah, UMNO buruk pada hakikatnya mereka ini lebih hina dari segala-galanya. Sebelum nak naik meluat dan marah dengan video yang tersebar ini., fikir secara rasional.

Janganlah marah kami yang dedahkan kebenaran, sesekali lihat la si pelaku tu sama. Mereka yang syok dan nak menang dengan main taktik kotor, bila kikta dedah hangpa marah kat kami. Adilkah begitu? Politik Pakatan sangat jijik sejijik Anwar Ibrahim yang menyondol kaum sejenis!


Apa tindakan pas bila nuar biadap main blangkang.......




BERA 12 April - Ahli Jentera Pilihan Raya Pas Parlimen Bera hari ini membantah tindakan Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim mengumumkan calon PKR yang akan bertanding di kawasan Parlimen berkenaan pada Pilihan Raya Umum ke-13. KLIK

Bantahan itu dilakukan kira-kira 50 anggota PAS yang menamakan diri mereka sebagai Jawatankuasa Bertindak Bantah PKR Rampas Parlimen Bera.

Pengerusi jawatankuasa tersebut, Mohd. Shahrul Mohamed berkata, kerusi Parlimen Bera merupakan kerusi sasaran PasPusat untuk dimenangi pada pilihan raya umum ini.

"Kerusi Parlimen Bera juga tidak pernah dimasukkan dalam mana-mana rundingan pertukaran kerusi antara PKR dan PASsejak tahun 2008 dan tindakan Ketua Umum PKR mengumumkan kerusi itu ditandingi PKR pada 9 April lepas, merupakan satu tindakan biadab," katanya kepada pemberita di sini hari ini.

Beliau berkata jentera pilihan raya PAS kawasan itu kesal kerana pengumuman itu dibuat tanpa rundingan dan persetujuan PAS. KLIK

Anwar telah mengumumkan Zakaria Abdul Hamid, Ketua Cabang PKR Kuala Lipis sebagai calon PKR di Bera. - BERNAMA



Daeng Selili Politik Perak: Penduduk Manong Terima Baik Nasihat Cikgu Non

Daeng Selili Politik Perak: Penduduk Manong Terima Baik Nasihat Cikgu Non: Penulis diberitahu pada rakan yang hadir di majlis ceramah belia bertaju "Islam Dalam Pembangunan Belia" anjuran kerjasama As...

Panas !!!! Untuk orang pas saja tau.......

KAJANG: Tidak cukup dengan memanipulasi wanita warga asing dengan menjadikan mereka pelacur, satu sindiket pelacuran di bandar ini bertindak lebih berani apabila dengan bangga mempromosikan pelacur yang mereka dakwa masih dara.


Dengan caj dikenakan RM5,000, pelanggan yang melanggan ‘pelacur dara’ itu turut diberi kebebasan membawanya ke mana saja selama tiga hari.


Sindiket itu yang beroperasi di tingkat satu sebuah hotel di sini menawarkan pelacur dari Vietnam yang berusia 17 sehingga 21 tahun.


Aktiviti tidak bermoral sindiket itu terbongkar hasil penyamaran wartawan Harian Metro selepas mendapat maklumat orang awam.


Seperti biasa, sindiket itu berselindung di sebalik perniagaan spa dan refleksologi, namun ada ruangan berasingan disediakan untuk kegiatan pelacuran.


Seorang bapa ayam yang dikenali sebagai Wong berkata, ‘pakej pecah dara’ itu ditawarkan pihaknya selepas kebanyakan pelanggan menyatakan bosan melanggan pelacur sama dan mahukan teman tidur di kalangan wanita muda.


Menurutnya, selepas melunaskan bayaran RM5,000 pelanggan perlu menunggu tiga hari kerana pihaknya perlu berurusan dengan ejen bagi mendapatkan gadis terbabit selain menguruskan urusan perjalanan.


“Tiga hari tak lama. Awak tunggu saja dan mesti puas hati kerana kami akan bagi perempuan yang dijamin cantik dan masih dara,” katanya.


Wong berkata, sebelum tempahan dibuat, ejennya di Vietnam akan mengirimkan gambar pelacur menerusi e-mel untuk ditunjukkan kepada pelanggan bagi membuat pilihan.


“Ini lain daripada yang lain. Kalau awak mahu, cepat-cepat beritahu saya,” katanya.


Menurutnya, selain pakej itu, pelbagai pakej lain turut ditawarkan antaranya menyediakan khidmat seks termasuk urutan dengan caj RM238 membabitkan dua pelanggan berasingan.


Katanya, selain pakej pecah dara pihaknya turut mnyediakan pelacur biasa daripada Vietnam, khidmat urut wanita tempatan, termasuk perkhidmatan mandi air panas dan hidangan makanan percuma.


“Kami juga ada perempuan Russia yang boleh cakap Bahasa Melayu dan bayarannya juga tidak mahal, cuma RM250,” katanya.


Mengulas kegiatan sindiket pelacuran berkenaan, Ketua Polis Daerah Kajang, Asisten Komisioner Ab Rashid Ab Wahab berkata, pihaknya sudah menyerbu premis terbabit beberapa kali sejak tahun lalu.


“Ternyata mereka masih degil dengan meneruskan operasi dan maklumat yang diberikan ini, kami (polis) akan melakukan serbuan di premis itu dalam masa terdekat.


“Ini kerana kami tidak pernah berkompromi dengan mana-mana pihak yang melakukan kesalahan dan memastikan tindakan tegas diambil ke atas mereka,” katanya ketika dihubungi, semalam.


HARIAN METRO