Sunday, April 7, 2013

HANGAT!! Harry Styles One Direction Ajak 12 Gadis Ke Biliknya!


























PANAS" Makin lama, makin gila seks pulak si Harry Styles daripada kumpulan One Direction yang masih dan sedang popular sekarang ini. Apa tidaknya, selepas bertukar-tukar teman wanita termasuklah Taylor Swift tidak lama dulu, kini obsesinya terhadap seks semakin meningkat apabila mengundang 12 gadis bermalam di bilik hotelnya.






Kejadian ini berlaku sewaktu Harry Styles menjayakan konsert jelajah One Direction di United Kingdom. yang seorang ini iaitu Harry Styles semakin gila seks.


Salah seorang anggota One Direction yang tidak kurang popularnya iaitu Niall Horan pula memberitahu seorang rakan bahawa sikap penyanyi yang berusia 19 tahun itu semakin melampau dan dia sendiri sudah tidak mampu mengira berapakah gadis yang mendampingi Style setiap kali mereka mengadakan jonsert jelajah mereka.


Satu sumber yang rapat dengan kumpulan ini pula memberitahu bahawa kegilaan seks Harry Styles nyata sudah tidak dapat dibendung lagi.


Dan, dia akan membawa 3 hingga 4 gadis di biliknya setiap malam. Kesemua gadis itu ditemui setiap kali dia mengadakan gigs bersama One Direction.






Dalam setiap gigs tersebut, daia akan mencari gadis yang disukainya dan kemudian men hampirinya dan mengajaknya datang ke bilik hotelnya.


Dalam satu konsert di Belfast minggu lalu, ikon remaja kacak ini telah mengejutkan kesemua peminatnya apabila memberikan nombor telefonnya kepada seorang gadis yang berada di tengah-tengah ribuan penonton dan memintanya datang ke bilik hotelnya.


Sikap Styles itu bertentangan dengan kebanyakan anggota One Direction yang lain. Jika yang lainnya sedang sibuk melepak bersama atau menonton filem atau bermain games komputer, Styles pula sibuk berpoya-poya dengan gadis-gadisnya sehingga batang hidungnya tidak kelihatan pada keesokan harinya




Kini, bapa Styles, Des termasuk masuk campur dan memberi amaran kepada anaknya itu supaya menghentikan sikap kaki perempuannya itu.










SUMBER GOSIP INFO

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.