Google+ Followers

Wednesday, April 24, 2013

panas panas!!!calon n19...punyai masalah moral





Panas terbakar! Calon  N19  muhamad azalan muhamad radzi yang bertanding tiket pas ditempelak orang kampung cenderoh mengatakan mengundi parti pas adalah haram. Desas desus yang di sampai kan oleh seorang penduduk cenderoh kecewa dengan sikap hipokrit pemimpin pas yang tidak mampu melindungi kalimah Allah yang di persenda oleh ugama lain.

Temu bual merah dengan osman bukan nama sebenar ' beliau   adalah ahli pas yang amat kesal dengan sikap pemimpin pemimpin pas yang memandang sambil lewa terhadap isu sensetif kalimah Allah  dan tidak mengikut keriteria sunah waljamaah .

Beliau juga tidak berpuashati terhadap pemimpin tertingi mursyidul am pas nik aziz nik mat isu tabung mamali dimana pemimpin tertingi hanya membisu seribu bahasa dan mempermain kan  hukum hakam semata mata kerana kerusi.

Sebagai anak jati cenderoh beliau akan menentang sehabis habisan tipu helah pergerakan parti pas konon nya memperjuangkan Islam, Dan menolak calon yang bertanding atas nama pas.  Di soal' berkenaan dengan calon Muhamad Azalan Muhamad Radzi  calon pas  osman mengingatkan pada azalan perbaiki  diri sendiri serta moral sebagai seorang Islam...

Panas!!! Calon P61 yahudi




Calon P61 pkr.

Ini lah penyamun  yang akan bertanding P61 Padang rengas,.Meor Ahmad Isharra Ishak  yang bertanding tiket  PKR/ pakatan rakyat . Dari sumber sumber merah dengar beliau lebih cenderung kearah  gugusan illuminati ,Freemason atau lebih lebih dikenali One Oder government .

Bak kata pepatah bapak burek anak rintik  ketua kaki liwat, main pelacur,sapu bini orang , anak buah tentu la sekali ganda sifat nafsu serakahnya. Berhati hati la warga padang rengas jangan percaya senyuman pada dr. buaya ni.' Ibarat air yang tenang jangan di sangka tiada buaya  darat..

Sebab aper merah cakap Dr ,buaya tengok rupa pun dah tahu  'dahi licin  der.....Lagi satu sumber merah dengar  dr ni mempunyai sikap panas baran yang terlampau lebih teruk dari anjing yang tengah lapar silap silap haribulan boleh makan tuan.

Sikap Dan perangai manusia illuminati ni depan nampak baik pijak semut pun tak mati, kalau dibelakang kita sebut jer Islam siap la pasti dibunuh Sebagaimana tentera Israel membunuh rakyat palestin,ini lah sebenar one Oder government yang pakatan rakyat  sanjung tunduk hormat pada ajaran yahudi kafir laknat.Perhatikan lah apa yang berlaku pada tuntutan IFC  salah satu isu per tubuhan melayu murtad  yang di perjuangkan  kan oleh pakatan rakyat melalui reformarsi bersih 1.0   2.0. 3.0 lepas ni Pulak pakatan haram ni nak hapus kan sistem beraja,Sebagaimana gerakan tentera revolusi yang menjatuh kan sistem beraja dizaman destinasi Ming,Corak dan helah yang sama jugaklah pakatan rakyat guna kan di dalam negara melaysia, Perhatikan kan Dan matang kan fikiran pembaca bagaimana pakatan rakyat ini manipulate orang melayu dengan politik kotor mereka.



Wajib orang melayu Islam menentang pakatan rakyat !



Panas bukti dap bersama pap untuk menjajah melaysia






Sehebat-hebat taktik kotor perisikan Singapura yang dilatih Mossad ini, mereka tetap berjaya dikantoikan. Pertama kali kantoi ketika hendak bantu PKR dalam PRK Bukit Selambau, kemudian kantoi lagi ketika bantu Bersih buat huru-hara di KL. Kini kantoi lagi ketika buat perjumpaan sulit dengan DAP Penang.

Persoalannya, apa yang perisikan kita buat? Takkan kita hendak biarkan sahaja pengkhianatan ini berlaku di hadapan mata kita sendiri? Hendak harapkan melayu Pas dan PKR, merekalah si KITOL yang sanggup menjual negara dan agama demi kuasa!

Jadi apa yang kita boleh buat sebagai rakyat Malaysia? Hendak serang dan bunuh mereka sudah tentu kena tangkap dan penjara. Ada cara yang lebih bijak sebenarnya. Gunakan kuasa anda di atas kertas undi nanti. Tunjukkan kepada pengkhianat-pengkhianat negara ini kekuatan kuasa rakyat. Pastikan mereka semua terlungkup PRU-13 ini nanti.

Ingat, nasib negara dan anak bangsa kita di tangan kita sendiri. Kita sendiri yang akan menentukan adakah anak kita akan terjajah kelak atau tidak. PKR cuba jual Sabah kepada pengganas Sulu dan Malaysia kepada USA. Kini DAP pula pula bersekongkol dengan Singapura mahu menjajah Malaysia.

Selamatkan Malaysia! UNDILAH BN untuk Malaysia yang kuat dan BEBAS!

TINDAKAN KAMILIA ADALAH RAHMAT - DS DR. ZAMBRY




Pengerusi Barisan Nasional Perak Datuk Zambry Abd Kadir berkata, bekas Naib Ketua Umno Datuk Kamilia Ibrahim tidak harus menilai dirinya sendiri dalam memberi khidmat kepada parti atau negara.

Sebaliknya Zambry berkata, apabila diberikan sesuatu amanah dan tanggungjawab oleh pihak pimpinan, beliau harus menerimanya atas semangat perjuangan parti.

"Kita tak seharusnya menilai diri kita sendiri...saya sepatutnya lebih baik, terbaik untuk ini dan untuk itu.

"Bagi mereka yang nak berkhidmat kepada parti dan negara, dia tidak kira sama ada ada jawatan atau tak, diberikan jawatan itu atau ini yang paling penting dia memberikan khidmatnya yang berterusan," katanya kepada pemberita selepas majlis pecah tanah gerai Taman Kuning Sari, di sini, Selasa.

Zambry berkata, Kamilia yang sebelum ini ditawarkan bertanding di kerusi Bukit Chandan mungkin tiada rezeki untuk mewakili Parlimen, tetapi mempunyai rezeki di kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN).

Bagaimanapun keanggotaan Kamilia dalam parti dilucutkan selepas membuat kejutan menamakan diri sebagai calon Bebas pada hari penamaan calon.


Dalam hal ini Zambry memberi contoh Tun Lim Keng Yaik dan Datuk M.Kayveas yang menerima amanah untuk bertanding di kerusi DUN di negeri Perak.

"Tun Lim Keng Yaik yang pernah menjadi presiden Gerakan hanya bertanding di DUN Jalong.

"Sekarang ini pula paling menarik Presiden PPP Datuk M.Kayveas yang dia tahu bahawa dengan jawatan itu mungkin tidak beri keselesaan tapi kerana amanah dia tidak mempersoalkannya walaupun tempatnya itu (Pasir Berdamar) penuh dengan cabaran," katanya.

Zambry berkata, keputusan Kamilia bertanding sebagai calon Bebas tidak dilihat sebagai 'kehilangan' sebaliknya dilihat sebagai satu hikmah.

Pun begitu, beliau tidak menafikan terdapat pihak yang akan menganggap apa yang berlaku akan meninggalkan kesan negatif kepada parti termasuk pembangkang yang mungkin melihatnya sebagai 'kemenangan'.

"Saya tak fikir macam tu (kehilangan). Saya percaya setiap yang berlaku ada hikmahnya.

"Mungkin ada yang fikir ia akan memberi impak negatif tapi di sebaliknya juga ia akan memberikan impak positif kepada ahli-ahli parti untuk menyuntik semangat juang bagi memberi kemenangan kepada BN," katanya.

Gempak!!! Video @PapaGomo Kantoi? Mohon Disebarkan




MyMassa jumpa video ini di blog rakan (http://harumperlis.blogspot.com/2013/04/papagomo-kantoi-fitnah.html). Rasanya pemilik video ini adalah #BELA13


Cuma MyMassa nak tanya sekarang ni siapa yang kantoi? PapaGomo atau PapaHomo?

Takkan lelaki dalam video kat bilik hotel tu cakap sebijik macam Bang Non? Mana nak dapat pelakon macam tu?

Jangan lupa tengok video ini sekali. Penjelasan untuk counter tuduhan-tuduhan palsu para MACAI.

Maklumat untuk bantu anda menolak PAS pada #GE13 ini!


Adakah anda kini dalam dilema untuk memberikan undi anda kepada siapa pada PRU ini? Anda merasakan kedua-dua UMNO dan PAS itu sama sahaja rosaknya? Mungkin infografik di bawah ini dapat membantu anda membuat keputusan yang tepat.
 
 
 
Bagaimana PAS boleh bercakap tentang Islam, jika mereka sendiri membuang pemimpin yang membawa panji-panji kesatuan ummah dan mempertahankan pemimpin yang melakukan DOSA BESAR?!! Malah BN pula yang lebih menghargai dan rapat dengan para pemimpin PURIST Islamist mereka. Tidakkah ini cukup untuk menggambarkan kesongsangan PAS kini?!!
 

 
 
 
Malah, ketika berbondong-bondong ulama' dan profesional menyertai BN, PAS pula sibuk mengutip artis senja yang tidak laku sebagai pemimpin pelapis mereka. Adakah kita akan dapat melihat PAS yang LIBERAL dan PLURAL dalam tempoh beberapa tahun lagi?!! Adakah ini hasilnya kerjasama dan dakwah PAS kepada DAP dan PKR selama 5 tahun ini?!! Agaknya apa akan jadi dengan PAS apabila Nik Aziz mati nanti?!!
 
Perebutan kuasa antara ulama' dan golongan artis-liberal?!! Sebab itulah ulama' pondok semua sudah sepakat menjatuhkan hukum HARAM mengundi PAS pada PRU ini!

Bukti Laporan Polis Dari Kejadian Pukul Hingga Menyebabkan Kematian





Mohon Sedekahkan Al-Fatihah kepada Saudara Muhamms Yaakob!

Seorang jurukamera sambilan RTM Kelantan, Muhammas Yaakob, 61, meninggal dunia di Gua Musang malam tadi selepas dipukul beberapa penyokong PAS dihadapan pondok milik parti pembangkang berkenaan.

Menurut sumber, berlaku insiden pukul memukul selepas Muhamas dikatakan meminta seorang penyokong Pas mengalihkan kereta mereka di depan rumah beliau yang didapati menghalang laluan keluar kenderaannya.

Selepas dipukul, menurut sumber berkenaan, Muhamas telah kembali ke rumah dan pada kira-kira pukul 1.15 pagi, beliau mengadu sakit dada dan kemudian tidak sedarkan diri. Beliau meninggal dunia tidak lama selepas itu.

"Ada yang kata arwah mengalami sakit jantung selepas dipukul beberapa penyokong PAS. Apapun kita tunggu keputusan post mortem dan sidang media oleh polis', katanya.

Difahamkan, Ketua Polis Daerah Gua Musang dijangka akan membuat sidang media mengenai kejadian tersebut pada hari ini. - sumber

Aishah ditolak pengundi di Felda Bukit Rokan


 Calon Pas di Parlimen Jempol, Wan Aishah Wan Ariffin malam tadi mengakui bahawa beliau dan jentera parti itu ditolak oleh penduduk di Felda Bukit Rokan dekat sini.

Katanya, kejadian itu berlaku pagi semalam ketika jentera pilihan raya Pas cuba memperkenalkan dirinya sebagai calon parti itu bagi kerusi Parlimen itu dalam kempen dari rumah ke rumah di situ.
"Pagi tadi di Felda Bukit Rokan di mana kami pergi ziarah ke sana untuk memperkenalkan saya sebagai calon Pas Parlimen Jempol, kami telah ditolak oleh penduduk di situ.

"Mereka ada hak untuk berbuat demikian,'' kata Aishah dalam ceramahnya berhampiran bilik gerakan DAP dekat Mahsan di sini malam tadi. ..

Kinta Menjerit : Manifesto Barisan Nasional Perak PRU13

Kinta Menjerit : Manifesto Barisan Nasional Perak PRU13: Barisan Nasional (BN) Perak kelmarin lepas melancarkan manifesto tambahan, kesinambungan daripada manifesto Pusat yang diumumkan Perdana Me...

SEKUPANGDUA: CHANGKAT JERING KENA TOLAK PENGKHIANAT SULTAN PERA...

SEKUPANGDUA: CHANGKAT JERING KENA TOLAK PENGKHIANAT SULTAN PERA...: Selepas meninggalkan kesan yang menyakitkan rakyat dengan sikapnya memperlekehkan Sultan dan menjadi melayu ( melayu ker? ) pertama y...

Manifesto terbaik di Asia AKU JANJI...



Manafesto BN yang dibentangkan oleh Datuk Seri Najib merupakan Manifesto Rakyat. Ternyata Manifesto AKU JANJI BN mementingkan kebajikan keseluruhan lapisan Masyarakat Malaysia.

Berikan Mandat yang besar kepada PM untuk melaksanakan AKU JANJI Barisan Nasional. Jangan menggadaikan masa depan negara dengan memilih "Manifesto Bukan Janji"pembangkang.

Untuk membaca salinan AKU JANJI BN boleh ke website Manifesto PRUhttp://manifestopru13.com/





21 CIRI-CIRI UTAMA AKU JANJI BARISAN NASIONAL:

1 - BN janji 150 komitmen baru jika diberi mandat tadbir negara selepas PRU13.

2 - 112 daripada komitmen ini telah pun dilaksanakan, selebihnya menambah kekuatan janji-janji demi memenuhi keperluan rakyat.

3 - Manifesto ini perlu dilihat sebagai moving target dan janji-janji dinamik yang akan dilaksanakan sepanjang 2013-2018.

4 - Apa yang dibentangkan adalah sangat realistik, berlandaskan kalkulasi ekonomi yang berhati-hati dan tidak semberono.

5 - Pendekatan manifesto yang sangat bertanggungjawab dan memberi kesan kepada semua rakyat Malaysia.

Merangkumi keperluan rakyat termasuk di Sabah, Sarawak dan kawasan pedalaman di Malaysia.

6 - Penambahan BR1M untuk segmen masyarakat yang memerlukan pembelaan.

Kejayaan BR1M 1.0, 2.0 diteruskan – menggunakan falsafah ‘perkongsian kemakmuran’ bersama rakyat.

7 - BR1M dinaikkan RM1200 untuk satu keluarga, RM600 untuk orang bujang.

Baucer Buku 1 Malaysia dinaikkan RM300, Bantuan Persekolah dinaikkan RM150.

8 - Pengurangan harga kereta antara 20-30% secara gradual.

9 - Dasar 1Negara 1Harga untuk barangan keperluan asas.

10 - Kementerian baharu dalam menangani isu-isu dalam bandar.

11 - 1,000,000 juta rumah mampu milik – termasuk 500,000 perumahan PR1MA.

12 - Mengambil alih penyelenggaraan semua perumahan awam.

13 - Sistem nasional untuk penjagaan kesihatan rakyat.

14 - Membina Lebuh raya Pan Borneo.

15 - Sasaran 3.3 juta peluang pekerjaan; 2 juta daripadanya berpendapatan tinggi.

16 -Sekolah satu sesi diperluaskan.

17 -Bantuan khas RM100,000 kepada sekolah yang mempunyai kelas pendidikan khas.

18 - Transformasi sekolah vokasional.

19 - 4,000 anggota Polis setiap tahun.

20 - Penggunaan SafeCam.

21 - Pengecualian cukai sumbangan kepada pembangunan rumah ibadat.

Tahukah Anda......?: Lee Boon Chye meninggal Dunia?

Tahukah Anda......?: Lee Boon Chye meninggal Dunia?: Lee Boon Chye meninggal Dunia?|Sungai Rapat Online

Anak Jati Malaya: PANAS!!!PEMBANGKANG KUALA KANGSAR GUNAKAN MASJID U...

Anak Jati Malaya: PANAS!!!PEMBANGKANG KUALA KANGSAR GUNAKAN MASJID U...: Aq panas betul beb tadi..Time maghrib tadi gua sempat le singgah ke masjid Di Pekan Kuala Kangsar. Dalam keadaan sedang meronda disekita...

Tahukah Anda......?: Ceramah BN Di Letupkan?!

Tahukah Anda......?: Ceramah BN Di Letupkan?!: Daeng Selili Politik Perak: Ceramah BN Di Letupkan?! : Pada 23/4/13 jam 10 mlm bertempat di bilik gerakan BN nibong tebal. semasa ucapan Dat...

Tahukah Anda......?: Ceramah BN Di Letupkan?!

Tahukah Anda......?: Ceramah BN Di Letupkan?!: Daeng Selili Politik Perak: Ceramah BN Di Letupkan?! : Pada 23/4/13 jam 10 mlm bertempat di bilik gerakan BN nibong tebal. semasa ucapan Dat...

ANGKATAN PEMIKIR: PRESTASI ZAMBRY,NIZAR YANG PATUT KITA TAHU.

ANGKATAN PEMIKIR: PRESTASI ZAMBRY,NIZAR YANG PATUT KITA TAHU.: Zambry Abdul Kadir selaku Pengerusi Barisan Nasional Negeri Perak telahpun melancarkan AKUJANJI PILIHANRAYA untuk Negeri Perak. Tidaklah ma...