Sunday, April 7, 2013

Rohtschild Menguasai Mesir


Dunia Mesir yang gah dengan Universiti Al Azhar adalah sarang kepada Kumpulan Freemason mengutip segala hasil buminya. Malah pemimpinnya yang dahulu iaitu Hosni Mubarak adalah pemimpin sekular tajaan British yang berlagak seolah olah pembela umat Islam Mesir. Bagi melaga lagakan pemikiran umat Islam antara bangsa, semua penentang Hosni dituduh anti Sunni kerana Hosni dikatakan adalah berfahaman Sunni. Ini jelas adalah mainan media media Barat yang dikawal oleh Freemason.

Kini Hosni Mubarak jatuh kerana kebangkitan pelajar pelajar yang kononnya berpunca dari kesedaran belia belia mesir. Sebenarnya kebangkitan ini adalah hasil percaturan kumpulan freemason melalui agensi NGO nya yang pakar dalam situasi Timor Tengah iaitu International Crisis Group (ICG).

ICG telah telah berjalan dengan lancar pada tahun 2010 menggunakan sebuah badan belia baru yang berperanan mempengaruhi anak anak muda Mesir untuk bangkit menentang pentadbiran Hosni Mubarak. Pertubuhan Belia baru yang ditaja kewangannya oleh ICG ini bijak menggunakan medium twitter, blog dan facebook bagi merancang demonstrasi jalanan.

Kejatuhan Hosni memang telah dirancang walaupun Hosni sendiri adalah pro yahudi dan amerika. Bagi memastikan Hosni tidak dikalahkan oleh ulamak ulamak Islam yang sebenar maka Freemason telah mencipta satu revolusi baru yang diberi skrip untuk menumbangkan Hosni Mubarak. Para belia akan bersorak memuliakan dan taksub kepada kehebatan hero baru belia Mesir, yang sebenarnya hanyalah hero palsu. Semua itu telahpun berlaku dan akan berlaku di beberapa negara Islam lain bagi mengikut kesesuaian situasi negara negara tersebut.

Dalam memastikan Mesir tetap dibawah pengaruh Freemason, ICG telah berusaha meletakkan Mohamed El Baradei ditengah tengah masyarakat Mesir yang sedang berdemonstrasi. El Baradei berusaha menjadi berusaha menjadi hero rakyat Mesir dengan memberikan ceramah ceramah mengkritik sifat kediktatoran Hosni Mubarak.

Pemimpin pemimpin Ikhwan berkali kali membuat sidang media menyatakan mereka tidak bertanggungjawab menganjurkan himpunan menentang Hosni, dengan tegas mereka menyatakan mereka lebih utamakan pilihanraya umum mesir.

Walaupun demikian, dengan kemasukan El Baradei ditengah tengah rakyat Mesir yang berdemonstrasi, freemason berjaya memecahkan penyokong Ikhwanul Muslimin kepada dua kelompok iaitu kelompok yang mahukan El Baradei memimpin mesir atas paltform Ikhwan dan juga kelompok yang mahukan Ulamak Ikhwan memerintah Mesir.

Apa yang berlaku kepada National Bank Of Egypt (NBE) ketika berlaku rusuhan rakyat?

Tiada apa apa pun yang berlaku.

Ketika rakyat Mesir sedang sibuk merusuh, bank ini telah disuntik pinjaman modal berjumlah $72 billion dollar ke akaunnya daripada Bank Negara Abu Dhabi ( bank milik ahli freemason )

Akhbar ekonomi Abu Dhabi iaitu Emirates 247 melaporkan pada 4 mei 2011 bahawa Pengerusi National Bank of Egypt, Dr Tariq Amer bercadang membuka cawangan NBE di UAE. Pembukaan cawangan di UAE sendiri dalam beberapa projek mega di Mesir yang sedang diusahakan dan akan dilaksanakan.

Disini kita dapat melihat bagaimana bank negara mesir boleh bergerak dalam keadaan dimana pemimpin mesir masihnterumbang ambing. Bank tersebut adalah milik agen Freemason sepenuhnya. Pastinya pemimpin boneka yang menerajui mesir kini sudah bersiap sedia untuk menjalankan projekmprojek mega yang telah dirancang oleh NBE untuk mengumpan pengundi pengundi untuk pilihanraya selepas ini.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.