Friday, April 19, 2013

Maaf @PapaGomo . Bukan Kami Bangkang, Tapi Demi Kemenangan BN #GE13. #TolakAnwar.




Kalau blogger papagomo mengalah bukan beerti dia kalah. Aku memuji tindakan pengendali blog papagomo.com yang mahu menentang Anwar Ibrahim secara berdepan atas pentas PRU13 di Permatang Pauh.


Namun, ada juga aku rasa tidak perlu untuk papagomo menjadi calon PRU13 dalam memastikan kemenangan Barisan Nasional di Parlimen tersebut.

Aku tidak menghalang papagomo untuk melawan Anwar Ibrahim. Namun aku bimbang jika kita silap strategi, calon BN di Permatang Pauh kalah kepada Anwar Ibrahim.

Sebaiknya, dimana-mana tempat kita elakan berlaku pertandingan 3 penjuru termasuklah Parlimen Permatang Pauh. Kita tidak mahu undi dari kalangan rakyat yang benci pembangkang akan berpecah kepada dua.

Dr Mazlan
Aku harap papagomo baca blog aku hari ini. Bukan aku memaksa beliau, mengajar beliau pun tidak sama sekali. Aku meletak harapan yang tinggi agar papagomo turut membantu Dr. Mazlan calon BN Permatang Pauh.

Kalaupun papagomo tidak menjadi calon PRU13 Parlimen Permatang Pauh, kita tetap berharap yang papagomo akan terus menelanjangkan Anwar Ibrahim melalui blog beliau.


Menewaskan Anwar Ibrahim tidak semestinya papagomo menjadi calon, tetapi kita tahu melalui blog papagomo, Anwar Ibrahim sudah gelumpur macam cacing kepanasan.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.