Google+ Followers

Tuesday, April 16, 2013

lahabau lahanak anak DAP maner ni



Lahabau.. betoi budak DAP ni macam gampang nak berkempen suruh rakyat Malaysia jangan mengundi BN tapi diri sendiri tak boleh mengundi....hahaha nak terguling gua ketawa, aduhh sakit perot gua dibuat nyer.

Cibai ni nama dia Danial Khoo, dia dok berkempen suroh kita jangan pangkah BN tapi dia sendiri tak boleh nak pangkah sebab tak daftar mengundi. Dah la tu cibai ni bukan ada kat Malaysia pun dia dok p tinggal kat luar negeri...BODOH betoi cibai gampang ni.

Yang paling gua tak boleh terima nak tersangat marah sekali ialah pukimak cibai ni dok kutuk pasal Islam. Kita tarak kacau pasal lu orang punya agama jangan kacau kita punya. Mau main api, mari la...Hoi Cina kalor lu tak suka lu boleh balik Tong-San maaa. Ini Malaya siapa yang punya ha???...cibai




DAP anti Islam
Malaysia wajib tolak DAP