Tuesday, April 16, 2013

Ketua Pemuda PAS @Tantawi100 punca video skandal SEKS M,STOPA








Rasulullah SAW adalah kekasih Allah SWT. Baginda bukan hanya seorang MAMAT di kampung-kampung. Baginda telah dimuliakan semenjak di Luh Mahfuz lagi.


Api Majusi yang menyala selama beratus-ratus tahun terpadam di saat kelahiran Baginda. Tentera Abrahah ditewaskan oleh burung Ababil yang membawa batu neraka. Muhammad Bin Abdullah adalah Rasul Ulul Azmi.


Bukan menjadi satu perkara yang sia-sia jika kita meraikan hari Maulud Baginda. Allah SWT telah mengarahkan Jibrail untuk mensucikan hati Baginda ketika masih kanak-kanak lagi. Baginda pernah membelah bulan kepada dua, dan mencantumkannya kembali. Itulah antara mukjizat kurniaan Allah SWT kepada Baginda selain mukjizat agung iaitu Al-Quran-ul-Qareem. Apakah PAS mahu menanti BULAN mereka pula dibelah oleh Allah SWT untuk mereka sedar kesalahan sendiri?!!


Jika PAS berani menggunakan nama Baginda untuk menyelamatkan rakan sepakatan yang tersepit kerana skandal seks, pastinya Allah SWT akan memelihara Baginda daripada sifat keji manusia dan musuh-musuh Islam. Jadi, tolong jangan samakan Baginda dengan manusia keji yang dahagakan kuasa dan kedudukan dan tercemar dalam 1001 skandal seks! Bermuhasabahlah kenapa Allah SWT membuka aib-aib pemimpin kamu!


Kami menuntut agar PAS bertaubat nasuha. Tinggalkanlah sifat JUMUD dan assobiyah yang begitu menebal dalam diri mereka. Berani kerana benar, takut kerana salah. Tinggalkan perjuangan kamu yang sia-sia. Ini baru sedikit. Apakah mereka mahu menyaksikan BALA yang lebih hebat daripada Allah SWT untuk terbuka hati ke arah pintu TAUBAT?!! Bertaqwalah kepada ALLAH SWT wahai PAS!!!


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.