Wednesday, April 24, 2013

panas panas!!!calon n19...punyai masalah moral





Panas terbakar! Calon  N19  muhamad azalan muhamad radzi yang bertanding tiket pas ditempelak orang kampung cenderoh mengatakan mengundi parti pas adalah haram. Desas desus yang di sampai kan oleh seorang penduduk cenderoh kecewa dengan sikap hipokrit pemimpin pas yang tidak mampu melindungi kalimah Allah yang di persenda oleh ugama lain.

Temu bual merah dengan osman bukan nama sebenar ' beliau   adalah ahli pas yang amat kesal dengan sikap pemimpin pemimpin pas yang memandang sambil lewa terhadap isu sensetif kalimah Allah  dan tidak mengikut keriteria sunah waljamaah .

Beliau juga tidak berpuashati terhadap pemimpin tertingi mursyidul am pas nik aziz nik mat isu tabung mamali dimana pemimpin tertingi hanya membisu seribu bahasa dan mempermain kan  hukum hakam semata mata kerana kerusi.

Sebagai anak jati cenderoh beliau akan menentang sehabis habisan tipu helah pergerakan parti pas konon nya memperjuangkan Islam, Dan menolak calon yang bertanding atas nama pas.  Di soal' berkenaan dengan calon Muhamad Azalan Muhamad Radzi  calon pas  osman mengingatkan pada azalan perbaiki  diri sendiri serta moral sebagai seorang Islam...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.