Wednesday, April 24, 2013

Panas bukti dap bersama pap untuk menjajah melaysia






Sehebat-hebat taktik kotor perisikan Singapura yang dilatih Mossad ini, mereka tetap berjaya dikantoikan. Pertama kali kantoi ketika hendak bantu PKR dalam PRK Bukit Selambau, kemudian kantoi lagi ketika bantu Bersih buat huru-hara di KL. Kini kantoi lagi ketika buat perjumpaan sulit dengan DAP Penang.

Persoalannya, apa yang perisikan kita buat? Takkan kita hendak biarkan sahaja pengkhianatan ini berlaku di hadapan mata kita sendiri? Hendak harapkan melayu Pas dan PKR, merekalah si KITOL yang sanggup menjual negara dan agama demi kuasa!

Jadi apa yang kita boleh buat sebagai rakyat Malaysia? Hendak serang dan bunuh mereka sudah tentu kena tangkap dan penjara. Ada cara yang lebih bijak sebenarnya. Gunakan kuasa anda di atas kertas undi nanti. Tunjukkan kepada pengkhianat-pengkhianat negara ini kekuatan kuasa rakyat. Pastikan mereka semua terlungkup PRU-13 ini nanti.

Ingat, nasib negara dan anak bangsa kita di tangan kita sendiri. Kita sendiri yang akan menentukan adakah anak kita akan terjajah kelak atau tidak. PKR cuba jual Sabah kepada pengganas Sulu dan Malaysia kepada USA. Kini DAP pula pula bersekongkol dengan Singapura mahu menjajah Malaysia.

Selamatkan Malaysia! UNDILAH BN untuk Malaysia yang kuat dan BEBAS!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.