Google+ Followers

Wednesday, April 24, 2013

Panas!!! Calon P61 yahudi




Calon P61 pkr.

Ini lah penyamun  yang akan bertanding P61 Padang rengas,.Meor Ahmad Isharra Ishak  yang bertanding tiket  PKR/ pakatan rakyat . Dari sumber sumber merah dengar beliau lebih cenderung kearah  gugusan illuminati ,Freemason atau lebih lebih dikenali One Oder government .

Bak kata pepatah bapak burek anak rintik  ketua kaki liwat, main pelacur,sapu bini orang , anak buah tentu la sekali ganda sifat nafsu serakahnya. Berhati hati la warga padang rengas jangan percaya senyuman pada dr. buaya ni.' Ibarat air yang tenang jangan di sangka tiada buaya  darat..

Sebab aper merah cakap Dr ,buaya tengok rupa pun dah tahu  'dahi licin  der.....Lagi satu sumber merah dengar  dr ni mempunyai sikap panas baran yang terlampau lebih teruk dari anjing yang tengah lapar silap silap haribulan boleh makan tuan.

Sikap Dan perangai manusia illuminati ni depan nampak baik pijak semut pun tak mati, kalau dibelakang kita sebut jer Islam siap la pasti dibunuh Sebagaimana tentera Israel membunuh rakyat palestin,ini lah sebenar one Oder government yang pakatan rakyat  sanjung tunduk hormat pada ajaran yahudi kafir laknat.Perhatikan lah apa yang berlaku pada tuntutan IFC  salah satu isu per tubuhan melayu murtad  yang di perjuangkan  kan oleh pakatan rakyat melalui reformarsi bersih 1.0   2.0. 3.0 lepas ni Pulak pakatan haram ni nak hapus kan sistem beraja,Sebagaimana gerakan tentera revolusi yang menjatuh kan sistem beraja dizaman destinasi Ming,Corak dan helah yang sama jugaklah pakatan rakyat guna kan di dalam negara melaysia, Perhatikan kan Dan matang kan fikiran pembaca bagaimana pakatan rakyat ini manipulate orang melayu dengan politik kotor mereka.



Wajib orang melayu Islam menentang pakatan rakyat !