Wednesday, April 24, 2013

Maklumat untuk bantu anda menolak PAS pada #GE13 ini!


Adakah anda kini dalam dilema untuk memberikan undi anda kepada siapa pada PRU ini? Anda merasakan kedua-dua UMNO dan PAS itu sama sahaja rosaknya? Mungkin infografik di bawah ini dapat membantu anda membuat keputusan yang tepat.
 
 
 
Bagaimana PAS boleh bercakap tentang Islam, jika mereka sendiri membuang pemimpin yang membawa panji-panji kesatuan ummah dan mempertahankan pemimpin yang melakukan DOSA BESAR?!! Malah BN pula yang lebih menghargai dan rapat dengan para pemimpin PURIST Islamist mereka. Tidakkah ini cukup untuk menggambarkan kesongsangan PAS kini?!!
 

 
 
 
Malah, ketika berbondong-bondong ulama' dan profesional menyertai BN, PAS pula sibuk mengutip artis senja yang tidak laku sebagai pemimpin pelapis mereka. Adakah kita akan dapat melihat PAS yang LIBERAL dan PLURAL dalam tempoh beberapa tahun lagi?!! Adakah ini hasilnya kerjasama dan dakwah PAS kepada DAP dan PKR selama 5 tahun ini?!! Agaknya apa akan jadi dengan PAS apabila Nik Aziz mati nanti?!!
 
Perebutan kuasa antara ulama' dan golongan artis-liberal?!! Sebab itulah ulama' pondok semua sudah sepakat menjatuhkan hukum HARAM mengundi PAS pada PRU ini!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.