Thursday, April 11, 2013

NIK JISSSS berwajahkan FIRAUN








 

DIMANA ilmuan dakwah islam yang di perjuangkan oleh setiap lapisan ahli pas dan pemimpin mereka ,...dengan isu kalimah ALLAH" senang sentiasa dipermainkan oleh ugama asing yang berdamping sentiasa dengan ulamak ulamak yang diagung kan ahli pas,.Kemana hilang nya akal waras sebagai umat sunah waljamaah"yang senang sentiasa diingat kan oleh hadis dan sunah Rasulullah a.w.s.. pada umat nya.

Sehinga hari ini  ugama islam diperkotak katik kan oleh masyarakat yang bukan islam disebabkan kerakusan kuasa, adakah islam mengejar kuasa wang ringgit  sedang kan perjuangan islam itu berdakwah melebarkan syariat islam setiap lapisan masyarakat yang kurang memahami hal islamiah insani.SEBAGAI MANA mengeluarkan fatwa undi sini masuk syurga, undi sana keneraka,.sana murtad solat tidak sah saper kah manusia ini.Adakah ini prinsip sunahwaljamaah",apakah manusia ini yang berdiri kiri dan kanan bahu setiap insan ISLAM" ,benarkah manusia ini mampu mengubah QADA dan QADAR  manusia, Sebagaimana FIRAUN yang mengaku diri nya tuhan  yang memberi hukum dan fatwa.

TIDAK kah manusia ini sedar dan menghayati  dalam rukun ISLAM rukun IMAN dan tugasan nya sebagai ulamak. TERLUPAKAH manusia ini hal keagaman dan dakwah,terlupakah manusia ini memerangi musuh islam?...terlupakah manusia ini ALLAH telah menghapus umat nabi lud,terlupakah manusia ini murtad itu amat berat ,Apakah laungan takbir itu hanya di mulut seolah memperjuangkan islam. KEMANA erti laungan takbir bila kristian bersorak takbeer.Ini kah moral AQIDAH ahli pas dan pemimpinnya..Islamik ker parti pas ni wahai manusia FIRAUN.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.