Google+ Followers

Friday, May 3, 2013

Santai #GE13 : Rayuan MyMassa.....Tolonglah Anwar Ibrahim Kali Ini .... #inikalilah




Tolonglah dengan tak memilih dia dan partinya. Kesian kat dia asyik sakit je. Bagilah dia berehat ye.

Pemimpin-pemimpin lain yang selalu sakit seperti jatuh terpelecok....

Jatuh kerusi roda....

Kena dukung....

....Pun kita bagi rehat.

Pemimpin-pemimpin otai macam ni kena bagi rehat.

Kalau tak cukup rehat, akan jadi macam ni pulak.


 

*Dulukan pembangkang jugak cakap, pemimpin yang 'selalu tertidur' macam Pak Lah perlu direhatkan. Sekarang ni masa untuk pemimpin pembangkang pulak perlu direhatkan atas sebab yang sama. Bayangkan mereka macam datuk-datuk kita kat kampung. Umur dah lanjut takkan nak bebankan mereka dengan suruh mereka kerja lagi?