Google+ Followers

Friday, May 3, 2013

Kenapa Mustafa Ali lewat buat kenyataan beladiri?



Aku difahamkan bahawa hari ini 3 Mei 2013 Mustafa Ali akan membuat kenyataan media bagi menerangkan situasi sebenarnya dalam kes skandal seks. Tapi aku mempersoalkan tentang tempoh bagi Mustafa Ali mengeluarkan kenyataan media berkenaan isu seks ini. Kenapa? Bagi aku adalah terlalu lewat untuk Mustafa Ali mengeluarkan isu ni semula.

Rakyat sudah tahu siapa Mustafa Ali yang nampak alim tapi berhati busuk lebih teruk dari iblis. Dalam rupa luarannya yang kelihatan tahu serba serbi tentang hukum Islam rupa-rupanya menyimpan nafsu kuda. Telor kuda punya orang tua.....

Apa sebabnya Mustafa Ali nak keluarkan kenyataan media dalam keadaan lewat? Adakah Orang Tua ni sedang mereka cipta surat nikah palsu? Maklumlah, orang PAS ni pandai main fotoshop... Atau mungkin mustafa Ali sedang cari orang yang sama muka dengannya untuk dijadikan kambing hitam? Semua tu bukan lagi aneh bagi aku sebabnya memang dah dasar orang PAS ni spesis putar alam.

Kes Mustafa Ali ni kalau kita tengok balik lebih kurang sama dengan Mat Sabu jer satu ketika dulu masa ditangkap khalwat. Cuma kita tak tahu Mat Sabul ni main macam Mustafa Ali atau tak.. Yang pasti, Mustafa Ali sudah terbukti melakukan hubungan seks, siap dengan video sekali.

Aku nak nasihat pada korang pengundi terutamanya tempat Mustafa Ali dan konco-konconya bertanding, fikir dulu sebelum undi deme.. Nanti silap haribulan tempat korang pulak dia buat parti buih.