Monday, May 20, 2013

Siapakah Mereka Ini Yang Menjadikan Nik Aziz Sebagai Tuhan Selain Allah? Siapa! Lihat Buktinya.




Para pembaca yang budiman,

Mari kita lihat dan baca beberapa kesalahan yang dilakukan oleh Nik Aziz dan yang sewaktu dengannya,yang mana jika kita menyokong atau mengiyakan beberapa kesalahan dia, membawa kepada implikasi PENYEMBAHAN KEPADA NIK AZIZ.

Ini yang pertama dan yang terbaru. Persoalannya,bagaimana dia tahu! 1.Tolak Islam! 2. Tak dapat pahala!


2. Nik Aziz kata bahawa Nabi Muhammad serupa aje dengan Mat-Mat di kampung. Ini dikira menghina Nabi.Saya ada terangkan dalam tulisan saya yang lepas.

3. Dia ada menghina Allah bahawa pemilihan Nabi Muhammad itu seolah-olah secara Ad Hoc. Saya ada terangkan perkara ini dalam tulis saya yang lepas.

4. Sepertimana kenyataan yang dibuat oleh saudara Saidi; yang melihat akan kejadian KHALWAT didalam keretapi,bekas pengikut Parti PAS bahawa Allah telah mengampunkan dosanya. Bagaimana Nik Aziz tahu!

5. Semasa kemenangan Parti PAS di Kelantan sedikit masa dulu,Nik Aziz ada menyebut bahawa para malaikat membantu dan memberi kemenangan kepada Parti dia. Persoalannya,bagaimana dia tahu!

Pembaca yang budiman,

Ada banyak lagi kesalahan Nik aziz ini yang tidak perlu rasanya disebut, cukup sekadar 5 ni saja. 5 perkara yang saya sebutkan ini, jika PARA PENGIKUT dan PENYOKONGnya mengIYAkan atau memBENARkan dengan LISAN atau PERBUATAN maka tergolonglah mereka itu kedalam apa yang DISEBUT oleh Allah SWT dan DI PERJELASKAN oleh Rasulullah s.a.w.

Lihat bukti-buktinya:

Allah berfirman dalam surah At Taubah ayat 31

" Mereka mengangkat pendeta-pendeta dan 'alim 'ulamanya menjadi Tuhan selain daripada Allah,begitu juga Al Masih anak Maryam,sedang mereka tiada disuruh,melainkan supaya menyembah Tuhan yang Esa,tiada Tuhan kecuali Dia. Mahasuci Tuhan daripada apa yang mereka persekutukan itu."

Ayat ini dijelaskan oleh hadis yang diriwayatkan oleh Imam Ahmad, At Turmudzi dan Ibnu Jarir:

Penduduk Madinah banyak membicarakan tentang kedatangan orang penting iaitu pemimpin Thaif bernama Adi bin Hatim. Sebenarnya Adi dipengaruhi oleh saudara perempuannya yang ditawan oleh tentera Islam lalu memeluk Islam kerana kebaikan ajaran agama Islam itu. Oleh itu, Adi bersetuju untuk bertemu dengan Rasulullah bersama rombongannya. Pada dadanya masih terjuntai KALUNG SALIB daripada perak. ketika dia masuk mengadap Rasulullah,KEBETULAN pula Baginda sedang membaca ayat seperti di atas.

Dari Adi bin Hatim: ' Ya Rasulullah,mereka (Yahudi dan Nasrani) tidak menyembah mereka (Pendita-pendita dan Rahib-rahib). Rasulullah s.a.w. menjawab: "Memang benar mereka berbuat demikian. Mereka (Pendita-pendita dan Rahib-rahib) MEMBENARKAN PERKARA-PERKARA YANG TIDAK BENAR,dan mereka (Yahudi dan Nasrani) MEMATUHI MEREKA dan DENGAN BERBUAT DEMIKIAN MEREKA SEBENARNYA TELAH MENYEMBAH MEREKA (Pendita-pendita dan Rahib-rahib)." '

Penjelasan:

Dari segi PERBUATAN orang-orang Yahudi dan Nasrani memakai SALIB dileher. Mengapa? Ini kerana mereka mematuhi arahan Pendita dan Rahib mereka.

Dari segi LISAN pula, mereka MEMBENARKAN bahawa Nabi Isa Al Masihi itu ANAK TUHAN. Bahkan mereka MEMPERCAYAI konsep TRINITY iaitu 3 dalam 1.

Pembaca yang budiman,

Hanya dengan MEMBENARKAN dan MEMPERCAYAI sahaja, mereka telah DISABITKAN oleh Rasulullah telah MENYEMBAH TUHAN LAIN selain ALLAH.

Al Qur'an itu diturunkan BAGI MEMPERJELASKAN sesuatu kejadian bukan hanya khusus bagi KAUM TERTENTU sahaja bahkan menjadi PEDOMAN bagi umat Islam sahingga kiamat. Oleh itu, bagi mereka yang MEMBENARKAN dan MEMPERCAYAI perkara-perkara yang tidak benar yang disuarakan oleh PEMIMPIN PAS atau PKR seperti Nik Aziz, Hadi Awang dan Anwar Ibrahim,BOLEH DISABITKAN dengan MENYEMBAH para Pemimpin ini. Dengan lain kata, PARA PENGIKUT dan PENYOKONG yang MEMBENARKAN atau MEMPERCAYAI perkara-perkara yang TIDAK BENAR yang disebut oleh Para Pemimpin mereka sebenarnya telah MENYEMBAH TUHAN LAIN selain Allah.

Nak Jadi Musyrik Ke?


Sumber..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.