Monday, April 15, 2013

Rebah Nya Pahlawan Di Celahan Lendir....


   

Merokok adalah satu kesalahan besar untuk menjadi pemimpin dalam parti pas “Tapi “meliwat,berzina melangani pelacur memurtad kan adalah satu perkara yang bisa bagi parti ini,Cukup mudah jika tersepit atau terjerat kerna perbuatan diri bisa aja di lontar kan pada sipolan bisu yang tertawa kecil menghitung nasib anak nusa bangsa…

Siaplah kamu sipolan bisu” grombolan aku pasti menentang kamu habis habisan kerna aku bisa nyatakan syurga ,syahid pada grombolan aku ,Ayuh hunus kan pedang mu gombolan ku “lantangkan laungan takbir “ gema kan doa ku kerna ada rakan kita mahu syahid demi kuasa kerusi parlimen.Maka satu persatu pedang dihunus terkulai dalam keghairahan dengan suara kepenatan lafas Alhamdulillah….terpancut sudah pedang yang dihunus.

TUHAN sudah ampun kan kamu >…TERIMA KASIH GURU…” RINGGIT dalam sampul tadi telah di guna kejalan tuhan moga kita satu keluarga bisa kesyurga….

DIA ISTERIKU…?

Guru prempuan itu sudah hamba nodai,.. wayang kulit hamba seluruh alam disebut sebut tentang kemaluan …TUHAN SUDAH AMPUN KAN KAMU.. bisa saja kita lontorkan pada sipolan bisu .katakan aja wanita itu ISTERI” kamu ,gombolan aku usah dirisau kan kerna bisa aku kata kan wayang kulit itu direkacipta untuk melumpuh kan misi kita serta memecah belah kan grombolan kita dalam merebut kuasa.



TAKBIR!!! TAKBIR!!! TAKBIR!!! HUDUD,HUDUD,HUDUD……semangat mamali di tuip pada setiap grombolan situli sibenak cacat akal.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.