Thursday, May 2, 2013

Azmin, keluar kau dari jamban tu...mak kau panggil balik



Terkini pembaca akan banyak di hidangkan dengan artikel-artikel semasa tentang Azmin yang kantoi buat projek dalam jamban. Azmin memegang jawatan Timbalan Presiden dalam Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan juga merupakan Ahli Parlimen Gombak, Selangor serta Ahli Dewan Undangan Negeri bagi kawasan Bukit Antarabangsa, Selangor. Azmin, 48 tahun mempunyai seorang isteri bernama Shamshida Taharin dan anak seramai 6 orang.

Menurut pengakuan dari mulut adiknya sendiri iaitu Ummi Hafilda yang menyatakan bahawa lelaki dalam video ini adalah 99.9% besar kemungkinan adalah abangnya Azmin.


Justeru itu Ummi bertegas dan mencabar Azmin jika lelaki itu bukan dirinya untuk membuat laporan polis atau menfail saman terhadap pihak yang dikatakan menfitnah atau membuat konspirasi yang mana terdiri dari blogger-blogger dan media-cetak antaranya ialah Papa Gomo dan Utusan Malaysia.
Ummi berasa kesal kerana Azmin sebagai lelaki dan ketua keluarga tidak membersihkan namanya jika tuduhan itu tidak benar kerana ini menjejaskan nama baik keluarganya.

Dalam temuramah dengan ibunya, Puan Hajah Che Tom pada 4/5/2012 di rumahnya yang lalu menyaksi betapa kecewa dan hancur-lulur hati seorang ibu apabila mengenangkan perangai anak lelakinya yang telah banyak berubah dan menyimpang jauh. Mak Tom mengadu yang Azmin sudah tidak balik ke rumahnya sejak dari hari raya yang lepas iaitu pada 30/8/2011. Dimana pada pagi raya itu Azmin bertengkar dengan adiknya bilamana Mak Tom menegurnya menyebabkan dia naik angin lalu meninggalkan rumah ibunya pada hari yang mulia itu. Sejak dari itu Azmin tidak menjengok ibunya dan tidak beri duit serta lupa tanggungjawabnya sebagai anak lelaki.
Tetapi walaupun marah dan kesal dengan sikap anaknya itu Mak Tom tetap akan menerima Azmin dan tidak buang anaknya. Mak Tom merayu supaya Azmin pulang berjumpa dengannya dan membuang tabiat yang tak elok serta bertaubat. Lihatlah betapa sayu hati seorang ibunya atas perbuatan anaknya yang dikandung 9 bulan.



Sudahlah tu Azmin, kau baik bertaubat jer mintak maap dengan mak kau sementara nyawanya tengah ada ni.

Retentan dari peristiwa ini Kinta Menjerit ada membuat kesimpulan tentang kes Azmin YB Jamban ini iaitu ;
- derhaka pada ibu dan memusuhi adik kandungnya sendiri
- enggan bertindak membersihkan namanya, ini adalah berikutan permintaan TIBAI supaya dia bersumpah lahnat yang dia bukan lelaki dalam gambar itu. Azmin tidak muncul untuk menyahut cabaran TIBAI itu.
- menghasut rempuh hadangan polis di dataran merdeka semasa himpunan Bersih 3.0 yang lalu (sila cari rakaman video isyarat tangannya dalam Youtube)
- bagi bini dia blowjob anu Nuar seperti dakwaan Nala dalam rakaman video yang telah diserahkan kepada peguamnya. (video belom keluar lagi...tunggu)



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.