Wednesday, April 17, 2013

Ham KAA Chan!!! Bangsat


Dalam setiap ceramah bangsat yang terdiri daripada lawyer, doktor, engineer dan peniaga yang belajar dari luar negara sudah pasti bahan ceramahnya ialah sistem pendidikan negara dituduh tidak berlaku adil.

Bila difikirkan berulangkali kita akan merasa pelik bagaimana puak puak bangsat ini memperolehi ijazah ijazah mereka sekiranya benar seperti yang ditohmahkan bahawa peluang pembelajaran tidak diberikan oleh kerajaan kepada mereka?

Adakah universiti luar negara membenarkan rakyat malaysia yang tidak mempunyai kelulusan untuk menyambung pelajaran di universiti mereka? Dari mana pula puak puak bangsat ini memperolehi kelulusan spm? Jika kerajaan tidak berlaku adil kepada bangsat bangsat ini mungkin mereka sebenarnya membuat sendiri sijil sijil spm tersebut.

Mereka juga menuntut supaya sekolah sekolah bangsat diberi hak yang sama rata seperti sekolah kerajaan. Dalam satu aspek mereka mahu hak sama rata tetapi dalam aspek yang lain mereka mahukan kerajaan tidak memberi hak kepada orang melayu. Mereka cemburu apabila orang melayu menyokong penuh sekolah sekolah kerajaan.

Sekolah sekolah kerajaan adalah percuma. Mereka mahukan juga sekolah sekolah bangsat mereka diberi percuma kepada pelajar dengan cara kerajaan membayar kepada sekolah sekolah mereka. Kerajaan berniat ikhlas apabila mahukan intergrasi kaum dijalankan seawal persekolahaan kanak kanak lagi. Kerajaan tidak mahu rakyat malaysia dipisahkan kerana perkauman. Tetapi bangsa bangsat ini tetap mahukan kaum mereka menjadi superior di dalam negara dengan menuntut hak yang melebihi daripada bangsa melayu.

Orang melayu sendiri sudah tidak mempunyai sekolah melayu yang ditanggung oleh kerajaan melainkan sekolah yang ditubuhkan untuk semua bangsa. Malah daripada sekolah sekolah kerajaan ini juga telah melahirkan ramai anak anak bangsat ini menjadi lawyer, doktor atau engineer.

Sebenarnya bangsa bangsat ini sudah semakin tamak. Kerajaan sudah terlalu baik dengan bangsat bangsat ini hingga terlupa bahawa mereka ini adalah jenis bangsa yang sukakan huru hara. Sejarah juga telah membuktikan bagaimana bangsa ini tak henti henti berperang berkurun kurun lamanya di negara asal mereka hanya kerana berebut kuasa.

Bangsa bangsat ini juga lah membunuh maharaja mereka sendiri dan sehingga kini negara asal mereka sudah tidak mempunyai raja lagi dan kini bangsa bangsat ini mahu menjadikan malaysia seperti negara asal mereka. Bangsa bangsat ini juga bersepah sepah di dalam dunia ini dan menubuhkan kuasa otonomi mereka sendiri. Dan sehingga kini mereka telah berjaya mempunyai empat buah negara seperti China, Taiwan, Singapore dan Thailand dan berkuasa dalam bidang ekonomi kepada beberapa buah negara lain di dalam dunia termasuk indonesia dan Malaysia.

Bangsat ini juga terkenal dengan rasuah sehingga kerajaan China terpaksa mengenakan hukuman mati kepada perasuah kerana gejala rasuah sudah tidak terkawal lagi. Di Malaysia bangsat bangsat ini mahukan rasuah sifar tetapi merekalah penyumbang rasuah yang terbesar kepada kakitangan kerajaan.

Bangsat ini juga terkenal dengan pembunuhan beramai ramai bangsa mereka sendiri di era dinasti maharaja dan juga di era komunis. Sekiranya bangsa sendiri pun mampu mereka zalimi dan bunuh maka apatah lagi bangsa melayu yang kerdil ini?



sumber ..budakbentengblogsport.com



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.