Saturday, April 13, 2013

Konspirasi Anwar Jatuhkan Mustapa Ali Untuk Menjatuhkan pas.




Ooo baru aku faham kes Mustafa Ali ni, laporan polis yang dikeluarkan di beberapa blog adalah kerana seorang ahli PKR yang kantoi ketika sedang menyebarkan video Mustafa Ali in action! Kisahnya mudah saja PKR nak bunuh PAS. KLIK SINI



Terutama sekali Anwar memang dendam dengan Mustafa Ali, ingat dulu Mustafa Ali kuat serang Anwar? Tetapi tiba-tiba ada satu masa tu dia sokong Anwar balik, kenapa agaknya? Mudah saja, Anwar dari zaman Mat Sabu beraksi dengan Normah " muka abang bau burit Mah" lagid ah biasa buat benda-benda macam ni.

Mana-mana ahlul politik yang tak ngam dengan dia maka dia akan pasanga perangkap! Kes Mustafa ALi pun sama la juga. Anwar suruh balaci dia edarkan video tu supaya dia boleh pegang telor PAS. Sebab di merata sekarang ni ahlul PAS dah mula naik benci ngan Anwar sebab banyak sangat skandal.

So Anwar nak balancekan dengan mengedarkan video ini, kununnya Anwar nak bagitau hangpa pun bukan alim mana, nampak pussy hangpa pun terkam! Pergghh sial la depa ni. Depa nak bunuh sesama sendiri pastu depa salahkan UMNO! Korang nampak tak?

Aku sertakan laporan polis yang telah aku ambil dari Haprak News dibawah ini:


Ringkasan Kes:

Pada 11/4/2013 jam lebih kurang 0745 hrs semasa pengadu bersama-sama KPL/S 14656 sedang menjalankan Tugas Rondaan MPV Kawasan pentadbiran Balai Polis Kg.Raja Besut Terengganu telah terima arahan daripada Bilik Gerakan IPD Besut untuk menjalankan pemeriksaan di Kampung Alor Lintang 22200 Kg.Raja Terengganu kerana terdapat maklumat orang awam menjumpai sampul surat yang mengandungi cakera padat berunsur lucah. Hasil pemeriksaan di hadapan pintu pagar di kawasan Perumahan Lorong Sekolah dan Lorong Hidayat Kg.Alor Lintang 22200 Kg.Raja Terengganu telah menjumpai (16) sampul surat berwarna putih dan setiap sampul mengandungi (1) keping cakera padat video gambar lucah. Kemudiannya barang kes di bawa balik ke IPD Besut Terengganu bagi tindakan lanjut.

Siasatan: 
1) MO: Suspek ahli PKR Kuala Terengganu telah mengedarkan cd video tersebut ke kawasan perumahan Kg. Alor Lintang, Kg Raja, Besut, Trg.
(2) Hasil pemeriksaan Video tersebut adalah melibatkan seorang Ahli Parti Politik Setiausaha Agung Pas, Dato' Mustaffa Ali.
(3) Video memaparkan seorang Perempuan disyaki bukan warganegara bersama (melakukan hubungan seks) dengan Dato' Mustaffa Ali. Durasi video tersebut hampir lebih kurang 11 minit 25 saat.
(4) Sebanyak (16) sampul putih, di dalam tiap-tiap sampul tersebut mempunyai (1) keping. Jumlah keseluruhan cd video adalah (16) keping.

So, itulah kisahnya. Anwar membalas dendam terhadap Tok Pa! Pehtu dia akan salahkan UMNO macam biasa, ada bebal nak mampos punya manusia pun percaya la kisah Anwar! Video Azmin belum keluar lagi, baru keluar gambar-gambar saja dah kecoh kata kerja UMNO pada hakikatnya itu adalah kerja Kalid Gagap!

Ingat lagi Kalid Gagap jumpa video camera dalam opis dia? Itu kerja Azmin nak kenakan Kalid Gagap yang mungkin gemar melakukan aksi di dalama pejabat! So depa ni nak bunuh sesama sendiri pastu bila meletop depa salahkan UMNO. AKu ceritakan secara ringkas dan straight to the point. Aku tak suka nak pusing-pusing cerita! 

Modus operandi mereka sama, aku percaya lagi banyak video akan keluar. Video Nurul Izzah akan diedarkan oleh PKR sendiri, kununnya untuk mencari simpati (kan ke hari tu si muka bulan Saifuddin Nasution kata Nurul Izzah pun ada video seks?), yalah dulu kan Eli Wong terkangkang dan berzina ngan budak melayu pastu muslimah PAS jumpa Eli, peluk cium dia dan hantar ke Kelantan untuk jumpa Nicky Ajis untuk diampunkan dosa dia?

So bila depa keluarkan video Nurul Izzah nanti, maka dia akan dapat simpati la, takkan la free thinker macam Eli Wong yang boleh dapat keampunan Nicky Ajis, Nurul yang dikata bersihd an cumel lotey takleh dapat SIMPATI? Yalah, sebab hal dia berzina sudah jadi public, kiranya perempuan suci terakhir ini akn mendapat simpati yang banyak dan terus menang dengan cemerlang, gemilang dan terbilang kat Lembah Pantai!

Nurul kalau nak lawan cara gentle, dia tau dia confirm kalah punya sebab dia tak pernah pun membantu penduduk di Lembah Pantai! Kalau ditakdirkan Raja Nong Chik yang banyak membantu penduduk sana  bertanding kat Lembah Pantai, confirm Nurul Izzah bungkus, tak caya, tanya orang Lembah Pantai sendiri!

Makanya cara mudah untuk menang dan sekaligus pertahankan kerusi MP Lembah Pantai adalah dengan menjual SIMPATI! Mudah saja, edar video seks dia dan mintak simpati rakyat! Ada la nanti keluar fatwa baru Nicky Ajis yang akan marah si pengedar dan bukan si pelakunya! 

Dasyat wei game depa ni, sanggup buat apa saja demi nak menang undi. So korang di Lembah Pantai nanti bila nak undi Nurul Izzah maka kena ingat,  korang akan mengundi betina bebal yang tak pandai buat kerja tapi pandai main wayang je. Sebelum nak simpati kat jenis manusia takdak moral ni, lebih baik korang muhasabah diri ok?

Jangan la kita diperbodohkan oleh manusia durjana seperti mereka ini. Mereka kata UMNO rasuah, UMNO buruk pada hakikatnya mereka ini lebih hina dari segala-galanya. Sebelum nak naik meluat dan marah dengan video yang tersebar ini., fikir secara rasional.

Janganlah marah kami yang dedahkan kebenaran, sesekali lihat la si pelaku tu sama. Mereka yang syok dan nak menang dengan main taktik kotor, bila kikta dedah hangpa marah kat kami. Adilkah begitu? Politik Pakatan sangat jijik sejijik Anwar Ibrahim yang menyondol kaum sejenis!


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.