Saturday, May 4, 2013

RAFIZI PUN SAMA AWWW!!!





Alahai kesiannya nya Abam Rafizi Ramli ni, ku sangkakan dia ni betuk lah PAKAR STRATEGIK rupanya hanyalah macai tahap gaban yang menerima setiap arahan daripada Rahim Ghouse dari luar negara. Khak Ptuih lah Rafizi Gay...hahaha...

Tapi dalam emel yang dihantar oleh Rahim Ghouse kepada Rafizi ini ada yang membuatkan aku tertarik dan tertawan. Gua tertarik apabila Rahim Ghouse mengarahkan Rafizi Ramli mendiamkan diri isu BUCKS dan mengarahkan Rafizi Ramli menyampaikan kepada BUCKS untuk menutup akaun nya sementara.

KLIK IMEJ

Kah Kah Kah.. Hoi Rafizi Ramli? Pundek betul lah hang ni, hang ingat Gua baru dapat ke emel asmara dana lu dengan Bucks tu? Jangan kata emel lah Rafizi Ramli. VIDEO hang pun Gua ada lah. Ingat Gua tak tahu ke si BUCKS tu duduk di France dan si BUCKS tu juga berkongsi kasih dengan Abam Anwar Ibrahim?

Relax Rafizi Ramli, Relax.... Hahaha.

Apa pun Rafizi Ramli lu tetap BODOH sebab lu terdesak nak bantai LUBANG TAIK walaupun dah ada bini. Walaupun lu dah arahkan anak ikan lu si Bucks tu PADAM akaun Twiiter dan FB nya Gua dah lama simpan bahan bahan bukti kemesraan lu dengan BUCKS termasuk le aksi lu SKYPE dengan si anak ikan lu tu dekat France tiap tiap malam. Rindu lubang kunyit ye Abam Rafizi....

Apa pun jangan gelabah Rafizi Ramli, lu bertanding lah di Parlimen Pandan tu dengan tenang sebab kalau lu kalah kira SELESAI lah pendedahan lu. Tapi kalau lu MENANG jawapnya lepas PRU nanti satu parlimen PANDAN akan Gua edarkan bahan menarik tentang aktiviti lu dengan BUCKS anak ikan lu tu.

Buat pembaca blog Papa Gomo akaun Twiiter dan facebook Bucks17 telah dipadam sementara waktu ini. Ini semua adalah atas arahan Rahim Ghouse yang mengarahkan Rafizi memberitahu anak ikan nya untuk memadam akaun tersebut. Apa sekalipun Rekod kemesraan mereka melalui Twiiter ada Gomo berikan dibawah ini untuk menilai kebenarannya.







Oh ye lupa nak maklum wahai Abam Rafizi Gay Jamban, ingatlah NABI TAK MENGAKU UMAT mereka yang main lubang taik. So gua rasa lu dapat sedar diri lu dekat mana dan siap sedia lepas ini dengan apa yang bakal didedahkan.

Buat rakyat terutama pengundi Pandan Indah sedarlah bahawa calon PKR Pandan Indah ini merupakan pengamal BISEKSUAL dan sewajarnya kita menolak mereka yang merupakan GAY sebegini daripada menjadi pemimpin kita.


ABAM RAFIZI RAMLI SILA SAMAN PAPA GOMO PLEASEEEEEE

Psssttt... Rafizi Ramli ikut arahan rahim Ghouse....bukan lah dia ni pandai sangat pun...Kah Kah Kah


Sila sebarkan dokumen ini yang mana jelas menunjukkan perbualan antara pemimpin Pakatan Pembangkang PKR dalam mewujudkan FITNAH keatas Najib Razak dan juga Barisan Nasional dalam PRU 13 ini.



Psssttt... Pembangkang kantoi.... hua hua hua

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara. 

ANWAR AL JUBURI HARUS BERTAUBAT

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.