Thursday, April 25, 2013

PANAS! GODFATHER DAP kena serang hendap?!! #GE13 #Vote4BN










Pertelingkahan di antara Karpal Singh dengan Prof Ramasamy ini bukanlah satu perkara yang baru. Masalah antara mereka bermula sejak penghujung 2011 lagi apabila Karpal Singh, selaku GodFather DAP mendesak Ramasamy meletakkan jawatan sebagai Timbalan Ketua Menteri P. Pinang kerana mengkritik kepimpinan DAP. So much for freedom of speech in DAP!





Karpal minta Ramasamy letak jawatan TKM 11Pertelingkahan antara pengerusi kebangsaan DAP Karpal Singh dengan timbalan setiausaha agung parti itu Prof P Ramasamy semakin tegang apabila Karpal Singh hari ini menyeru Ramasamy mengundurkan diri daripada menjadi timbalan ketua menteri II Pulau Pinang.





Karpal Singh (kanan) , yang juga ahli parlimen Bukit Gelugor, berkata Ramasamy sepatutnya meletakkan jawatan secara rela hati disebabkan gagal mematuhi arahan Jawatankuasa Kerja Pusat (CEC) DAP supaya tidak membuat kenyataan terbuka mengenai parti itu dan menyerang para pemimpinnya.





Isu ini juga pernah kami ulas di artikel-artikel berikut:





http://mymassa.blogspot.com/2011/12/karpal-vs-ramasamy-adakah-kali-ini.html





http://mymassa.blogspot.com/2011/12/akhbar-cina-dedahkan-cerita-sebenar.html





http://mymassa.blogspot.com/2012/03/dap-penang-semakin-merosakkan-india.html





http://mymassa.blogspot.com/2012/03/panas-video-karpal-bertumbuk-dengan.html





Walaupun sudah lebih setahun isu ini terpendam, namun kami tahu api dalam sekam masih membara. Dan kerana itu, semalam, seorang pembaca kami telah menghantar video di bawah ini melalui emel kepada kami untuk tatapan para pembaca yang lain.

















Ya, video di atas menunjukkan Karpal Singh "dihumban" ke atas pentas oleh penyokongnya sendiri ketika mahu memulakan ceramah hasutannya! Kesian pula kami lihat seorang OKU tua seperti beliau jatuh tersembam muka dahulu ke atas pentas. Kenapa sebegini kejam beliau diperlakukan?





Adakah beliau disabotaj oleh penyokong Ramasamy yang sekian lama berdendam dengan keceluparan mulut beliau?Atau adakah ini BALASAN daripada Allah SWT ke atas seorang manusia yang tegar menolak dan menentang Islam?!!













Walau apapun sebabnya, GODFATHER DAP ini nampaknya tidaklah KINGG sangat. Sesungguhnya Allah SWT itu Maha Berkuasa, dan apabila ia mahukan GODFATHER seperti Karpal untuk sujud kepadaNya, maka inilah jadinya!



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.