Monday, April 1, 2013

Dunia pelacuran alam gengster. . . .


Salah satu kegiatan organisasi gengster ialah melacur wanita wanita asing mahu pun tempatan . Maka akan wujud lah kepala bapak ayam ,ibu ayam untuk mempromosi kan anak-anak belaan mereka.Dan hasil dari lendir ini suku ke anak anak suku ke Bapak, Ibu, dan separuh hasil lendir ini diserah kan kepada Master Mind gengster.

Benarlah industri pelacuran merupakan satu industri tertua di dunia dan dikatakan mendapat sambutan tanpa mengira di mana saja ia dijalankan.

Sama ada ia dijalankan di hotel-hotel besar bertaraf lima bintang atau hanya beroperasi di lorong-lorong gelap dan hanyir, industri tidak bermoral ini tetap mendapat sambutan yang amat mengalak kan.

Bak kata pepatah ekonomi, di mana ada permintaan di situ ada penawaran’
Peliknya nafsu manusia ini, mereka sanggup melanggan pelacur di mana saja ia ditawarkan, walau berapa bayaran yang dikenakan atau bahaya penyakit yang menanti mereka.
Lorong Hj. Taib yang terletak di antara Jalan Chow Kit dan Jalan Raja Laut ,hotel hotel bertaraf lima bintang menjadi sasaran pelacuran oleh bapak dan ibu ayam .

Namun setelah lorong yang hanyir itu kerap diserbu pihak berkuasa, diubah suai suasananya untuk menjadi lebih terang dan selamat, kawasan panas itu boleh dikatakan agak ‘bersih’ dari sindiket menjijikkan itu.






Nota: Ilustrasi dibawah hanya hiasan sahaja.






No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.