Saturday, April 27, 2013

AnwarIbrahim keluar arahan BUNUH semua penyokong BN?!!



 
 
 
Anwar ini memang satu manusia yang KURANG AJAR! Boleh dia tergamak HINA dan doakan orang yang pernah angkat dia sehingga menjadi pemimpin No 2 Negara? Kalau mentornya sendiri pun dia hina, apatah lagi rakyat biasa yang tiada kepentingan kepada beliau!
 
Jadi, jangan berharap sangatlah yang Anwar akan bela nasib anda semua jika dia berjaya menjadi PM kelak. Kerana kalau dia hendak bela, sepatutnya Permatang Pauh bukan lagi kawasan perkampungan Melayu MISKIN yang ada kini, sepatutnya parlimen tersebut sekurang-kurangnya sudah setaraf PUTRAJAYA yangdiusahakan oleh beliau sendiri.
 
Hendak maki Anwar kerana HINA Tun M ini kami rasa perbuatan yang agak sia-sia, kerana DAJJAL ini memang sifatnya begini. Cuma apa yang menarik yang kami ingin sentuh adalah, soal MINTA ORANG LAIN MATI ini. Apakah saranan beliau ini hanya HINAAN atau satu bentuk ARAHAN kepada pengikut dan penyokong PR?
 
Adakah kenyataan beliau ini ada kena mengena dengan kes Lahad Datu yang menyaksikan 10 anggota keselamatan kita disembelih? Adakah ini juga berkaitan dengan kes sabotaj dan pengeboman di markas-markas BN seluruh negara?
 
 
 
Pihak PDRM WAJIB SIASAT!
 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.